Mä en tee.
df 20.12.2011 #2 No enpä tee, koska lähdemme 23. päivä mummolaan ja palailemme joskus 28.päivä vasta takaisin, siellä on herkut ja ruuat sitten. Nam!
No enpä tee, koska lähdemme 23. päivä mummolaan ja palailemme joskus 28.päivä vasta takaisin, siellä on herkut ja ruuat sitten. Nam!
Ultramariini 20.12.2011 #3 Minä. Enkä tiedä syönkö niitä muutenkaan. Ellei sitten jouluruoiksi lasketa pipareita ja torttuja.-
meah 20.12.2011 #4 Ei mun tartte. Tulen töistä valmiiseen pöytään. Faija tekee laatikot ja jotain kalaa, mutsi kaiken kaiken muun. Jos jaksan, niin leivon kahvin seuraksi jotain, muttei sekään mikään pakko ole.
Ei mun tartte. Tulen töistä valmiiseen pöytään. Faija tekee laatikot ja jotain kalaa, mutsi kaiken kaiken muun. Jos jaksan, niin leivon kahvin seuraksi jotain, muttei sekään mikään pakko ole.
"vieras" 20.12.2011 #5 En minäkään, menen valmiiseen pöytään. Torttuja on kyllä jo tullut paistettua ja syötyä
Keep calm and carry on 20.12.2011 #6 Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini: Näytä alkuperäinen viesti Minä. Enkä tiedä syönkö niitä muutenkaan. Ellei sitten jouluruoiksi lasketa pipareita ja torttuja.- Click to expand... On meilläkin pipareita ja karkkia :xmas: Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini: Näytä alkuperäinen viesti Minä. Enkä tiedä syönkö niitä muutenkaan. Ellei sitten jouluruoiksi lasketa pipareita ja torttuja.- Click to expand... On meilläkin pipareita ja karkkia :xmas: