ei ole näkynyt Kultaköynnöstä, 2 tytön äitiä eikä Hakkeria (vm. useimmiten erityislapset-osiolla)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Mua ei kukaan muista ikinä myöskään vaikka olen usean vuoden palstaillut.
Älä välitä, ei muakaan vaikka olen palstaillut aktiivisesti vuodesta -03
Kai täällä jotkut ihmiset vain ovat sitten listoilla ns. mukavempia kuin toiset.
Millä kirjaimella teiän mustat nikit alkaa ja montako kirjainta niissä on? vai onkohan teillä olemassakaan mustia nikkejä.
mitähän sinä sillä tiedolla teet? :/
hahaa arvasin, että ei oo mustaa nikkiä. varmasti kertosin etkä alkas soittaan suuta jos oisit musta.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Mua ei kukaan muista ikinä myöskään vaikka olen usean vuoden palstaillut.
Kai täällä jotkut ihmiset vain ovat sitten listoilla ns. mukavempia kuin toiset.
Millä kirjaimella teiän mustat nikit alkaa ja montako kirjainta niissä on? vai onkohan teillä olemassakaan mustia nikkejä.
hahaa arvasin, että ei oo mustaa nikkiä. varmasti kertosin etkä alkas soittaan suuta jos oisit musta.
Olen musta, mutta nykyään harmailen kun ei minulle kukaan ikinä vastaa muutenkaan täällä. Oli sitten asiallinen tai asiaton. Ja harmaatkin on täällä vain provoja kaikki nykyään.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:ei ole näkynyt Kultaköynnöstä, 2 tytön äitiä eikä Hakkeria (vm. useimmiten erityislapset-osiolla)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Mua ei kukaan muista ikinä myöskään vaikka olen usean vuoden palstaillut.
Olen musta, mutta nykyään harmailen kun ei minulle kukaan ikinä vastaa muutenkaan täällä. Oli sitten asiallinen tai asiaton. Ja harmaatkin on täällä vain provoja kaikki nykyään.
miksi et voi kertoa millä kirjaimella musta nikki alkaa ja montako kirjainta?
Alkuperäinen kirjoittaja Niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Mua ei kukaan muista ikinä myöskään vaikka olen usean vuoden palstaillut.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin niin:Olisi joskus ollut kiva saada tukea ja keskustelukumppania täältä johonkin asiaan, mutta ei niin ei. Muutamat nikit on suosiossa joille vastaillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja MILLÄ NIKIT ALKAA:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Alkuperäinen kirjoittaja samma här:Alkuperäinen kirjoittaja niin niin:Mua ei kukaan muista ikinä myöskään vaikka olen usean vuoden palstaillut.
miksi et voi kertoa millä kirjaimella musta nikki alkaa ja montako kirjainta?
M ja 4. Jos se nyt sinua yhtään helpottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Fairy:Missä ovat accot?
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatte varmaan tietää:kiinnostaisiko Demeterin, tirinkakan, neelian todellinen kohtalo?
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Kyllä mä Demeterin kohtalon tiedän.
Alkuperäinen kirjoittaja sopasen teija:Hempan mutsi eli entinen zernobiili on myös hävinnyt. -peukku- ja ZB katosivat kimpassa B).
Alkuperäinen kirjoittaja Haluatte varmaan tietää:kiinnostaisiko Demeterin, tirinkakan, neelian todellinen kohtalo?