meinaatko tietäväsi B)Alkuperäinen kirjoittaja Haluatte varmaan tietää:kiinnostaisiko Demeterin, tirinkakan, neelian todellinen kohtalo?
Ei ihme, kun mogasi niiden merkkiensä kanssa niin pahasti .Alkuperäinen kirjoittaja mie:Taizii on ainakin eri nimimerkillä nykyisin.
miisan äiti eli miikuli on kyllä ollut palstalla..vähemmän nykyään kun on töissä.Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Jepuliskoa miekin olen miettiny, että mihinkä "kadonnu". Ja sit Miisan äiti (sori en muista nikkiä enää :ashamed: ) onko myös hävinny?
'Alkuperäinen kirjoittaja tirinkakka:meinaatko tietäväsi B)Alkuperäinen kirjoittaja Haluatte varmaan tietää:kiinnostaisiko Demeterin, tirinkakan, neelian todellinen kohtalo?
Mulla työt painaa päälle, ei täällä kerkee olemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja i know:'Alkuperäinen kirjoittaja tirinkakka:meinaatko tietäväsi B)Alkuperäinen kirjoittaja Haluatte varmaan tietää:kiinnostaisiko Demeterin, tirinkakan, neelian todellinen kohtalo?
Mulla työt painaa päälle, ei täällä kerkee olemaan.
Demetr on Fleur De Cour
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missäs on Tindepekkaperkele?? Ei oo näkyny pitkään aikaan??
Korjottelee usein tuolal 30-40v palstallaAlkuperäinen kirjoittaja memmu:Missa on footballerswife, muistan nikista kuvan ison hattunsa kanssa...
Alkuperäinen kirjoittaja missä:revontulien tyvär