Monet ei osta jäätelöautolta, koska siellä on kallista?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kokeilkaapa joskus tätä: soseutettua mansikkaa ja banaania... tai mangososetta ja appelsiini mehuineen ja hedelmälihoineen. soseet vaan mehupuikkimuotteihin ja pakkaseen... varmasti halpaaa ja aivan sairaan hyviä.. ei lisäaineita eikä lisättyä sokeria!! meillä ainakin toimii!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No mun mielestä jätskiautossa totisesti on kallista ja vertailukohteena käytän just kauppojen hintoja. Toisekseen tulee syötyä hitosti enemmän jätskiä kun sitä on pakkasessa.

Välillä on pojan mieliksi pakko ostaa autosta, mutta pojallekin oon koittanut tähdentää noita kalliita hintoja.

No kerrotko nyt minulle, että mitä siellä teidän kaupassa maksaa jäätelöt? Jos puffet on halvimmasta päästä 99 senttiä, edullisempia vain jotkut puikot. Ja jos jäätelöautolta saa keskimäärin 70 sentillä niin.....?

Et sä voi mitenkään verrata noita yksittäispakattuja isompia jätskejä jäätelöauton jädeihin. Mutta esim. kuuden kappaleen tuuttipakkaus maksaa kaupassa pari euroa, mehujätskejä 16 kpl saman pari euroa, jätskipuikot samaa hintaluokkaa yms. yms.

Kyllä ne tuuttipaketit enemmän maksaa kuin pari euroa. Olen minä niitäkin joskus ostellut eikä ne ainakaan edullisemmaksi tule ja ne on oikeastaan aina sitä samaa. Jäätelöautolla saa paketeissa erilaisia jäätelöitä, sen takia vertasi myös irtomyyntiin.

Ja jos esim. vertaa kaupan puikkojätskipaketteja (kuten ville vallaton) jäätelöauton vastaaviin niin jäätelöauton hinnat on selvästi alempana.

Sulla on selvästi ollut väärä kauppa, väärä merkki tai muuten vaan asenne valmiiksi negatiivinen. Mä kun löydän helposti halvempia jätskejä kaupasta, hyvän makuisia ja paljon vaihtoehtoja.

Ja litraiset jädet on muuten ihan karmivan hintaisia autolla suhteessa kauppaan...

rainbow tuutit 1.69e/6kpl, toffee, mansikka ja suklaa
rainbow "eskimot" 1.49/15kpl mansikkaa ja vaniljaa
pirkka choco grande (mandel sekä valkea suklaa) ihan ku magnumeja 6kpl alle 3e paketti
pirkka tuutit 6kpl/2e
snikkersit 9kpl lidlissä 2.99e

ei tosiaan ole vara tarjota koko korttelin lapsille jätskiauton antimia..

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
pirkka choco grande (mandel sekä valkea suklaa) ihan ku magnumeja 6kpl alle 3e paketti
pirkka tuutit 6kpl/2e

Valmistettu belgiassa, saksassa, ranskassa....
Kotijäätelön jätskit on melkein kotimaisia.... ;)
Kerran olen euroshopperin vaniljajäätelöä maistanut (ranskalaista) se ei ollut mikään miellyttävä kokemus. Se muuttui sulaessaan ihan vetiseksi litkuksi, ihan kuin kasvirasvajäätelö.
Mutta sellaiset, jotka syö vaan halvimpia jäätelöitä, eivätkä osta koskaan parempia jäätelöitä, eivät voi tietää, mikä ero on jäätelöllä ja jäätelöllä.

Jäätelöauton jäätelöt ei oo läheskään yhtä hyviä kuin esim. valion jäätelöt. Me käydään kyllä jäätelöautolla mut lapset syö ne jädet ja itelle ostetaan kaupasta.

Niin no, tässä faktaa:
http://www.kotijaatelo.fi/jaatelo?id=604915

http://www.pingviini.fi/www/popupcard.php?id=69

Jätskiauton 'Puffet' 56 g ja hinta 0,92?.
Valion Puffet 70 g ja hinta 0,99?

Että kumpi on kallista????

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
pirkka tuutit 6kpl/2e

Valmistettu belgiassa, saksassa, ranskassa....
Kotijäätelön jätskit on melkein kotimaisia.... ;)
Kerran olen euroshopperin vaniljajäätelöä maistanut (ranskalaista) se ei ollut mikään miellyttävä kokemus. Se muuttui sulaessaan ihan vetiseksi litkuksi, ihan kuin kasvirasvajäätelö.
Mutta sellaiset, jotka syö vaan halvimpia jäätelöitä, eivätkä osta koskaan parempia jäätelöitä, eivät voi tietää, mikä ero on jäätelöllä ja jäätelöllä.

Saanko tykätä Euroshopperin jädestä jos lupaan ja vannon että oon syönyt myös kalliimpia jäätelöitä? Mun mielestä kun Euroshopperin suklaatuutit on tosi hyviä ja outo kun olen, niin tykkään myös tuosta mainitsemastasi vaniljasta ja siitä triosta. Mun mielestä se koostumus on just tosi hyvä :p

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:
Minusta parhaat jäätelöt EIVÄT ole kotimaisia. Parhaita on esim. belgialaiset (esim. ihanat rainbow-halpistuutit!!) ja italialaiset (Lidlin monet herkulliset jätskit, mm. tiramisu...) jäätelöt.
:p :p :p :p

peesi :p :p =)

jätskiautolla on paremmanmakuisia jätskejä, mutta normi kaupoissa rainbowin tuuttipaketti, ja sit ne puikkopaketit kans, on puolet halvempia, ja menee lapsille ihan täyvestä =)

Onko kellään tietoa, onko näissä jädeauton jäätelöissä lisäaineita/säilöntäaineita? Monesti menee niin että halpa tuote sisältää kaikkea muuta kuin pitäis...Ja meilläkin lapset syö jäätelöä!!!

[QUOTE="tiina";23946611]Onko kellään tietoa, onko näissä jädeauton jäätelöissä lisäaineita/säilöntäaineita? Monesti menee niin että halpa tuote sisältää kaikkea muuta kuin pitäis...Ja meilläkin lapset syö jäätelöä!!![/QUOTE]

Pitäppä googleen kotijäätelö ja katto sieltä.

Yhteistyössä