Monesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Perjantai ilta oli tarkoitus olla kaksin kotona vaimon kanssa.
Keskittyä rakasteluun ja viettää näin ilta ja yö.
Perjantai tuli ja tuli perjantai ilta kello viisi.
Lämmitin ulkosaunaa kun ensin tuli auto pihaan ja sieltä nousi pois nainen. En nähnyt kunnolla kuka tuli. Vähän ajan päästä tuli toinen auto pihaan ja taas sama juttu. Nainen tuli autosta ja en nähnyt kuka tuli.
No, saunan kiukaassa puut syttyi palamaan ja mietin miksi tuli kaksi naista meille kylään kun piti viettää iltaa ihan kahdestaan.
Menin jonkun ajan päästä sisälle ja eteisessä oli lappu.
Tänään toteutuu unelmasu saat rakastella kaikkien meidän kanssamme vuorotellen.Lämmitä ensin sauna. Näet meidät sitten sen jälkeen kun sauna on valmis.
Okei ajattelin ja menin lisään puita saunaan. Vietin aikaani saunalla. Ulkosaunassa oli sauna, pesuhuone missä oli saunan pata ja eteinen missä oli vuodesohva ja takka . Laitoin takkaankin valkean, olihan syksy jo lokakuussa.
Olin saunalla ollut noin vajaan tunnin kun saunalle tuli Meri. Meri 49 vuotta, pitkät vaaleat hiukset, muodokas vartalo, en tiedä pituutta, ehkä 170 ja paino ehkä jotain 55-58 kiloa. Rinnat hänellä on c/d-kupin ja perse treenattu, hyvä muotoinen, mielestäni sellainen seksikäs pantava perse mitä voi kellään ollakaan.
Meri tuli saunalle, hänellä oli vain kylpytakki päällä, hänen jälkeensä tuli vaimoni 44 v, 162 cm, 68 kiloa, pitkät tummat hiukset, muodokas vartalo, b-kupin tissit ja vähän jo pyöristynyt perse.
Viimeisenä saunalle tuli Riikka, , 42 vuotta, hän ei ole mitenkään pitkä, varmaan 160 cm, painoa en tiedä, ehkä 55, b-kupin tissit ja muodokas treenattu perse, pitkät tummat hiukset.
Naiset menivät saunaan ja menin itse sisälle taloomme.
He olivat noin tunnin saunassa ja tämän jälkeen tulivat taloomme ja menin itse saunaan heidän jälkeensä. Tykkään kovista löylyistä. Olin saunassa kalu kovana miettien tulevaa..
Oveen koputettiin ja Meri huuteli voiko tulla. Vastasin, että tule vaan ja Meri tuli saunaan sisälle. Hän oli alasti ja hän näytti haluttavalta ja kauniilta. Ajattelin ottaa varaslähdön iltaan ja tulla kanssasi saunaan. Meri katsoi minua ja seisovaa kaluani ja tuli eteeni ja meni jalkojeni väliin alimmalle lauteelle ja alkoi imeä kaluani.Sulla on Saku iso ja paksu kalu. Se on ihanan kova. Sanoi Meri ja jatkoi imemistä. Kaluni oli niin kova kuin se voi olla ja tuntui, että se jatkoi vain kovenemistaan. Meri imi kaluani ja hyväili kiveksiäni. Hänen huulensa tuntuivat ihanalle. Meri imi kaluani yhä himokkaammin ja tunsin, että kohta laukean. Meri huomasi tämän ja alkoi imeä vieläkin himokkaammin ja tämän jälkeen kaluni ruiskaisi kovalla paineella ensimmäisen lastin spermaa Merin suuhun. Tämän perään heti toisen lastin ja vielä tämän jälkeen kerran.
Meri nieli spermat suuhunsa ja pyysi, että menisimme saunan eteiseen vuodesohvalle. Aukaisin vuodesohvan auki ja menin siihen selalleni. Meri tuli päälleni ja hitaasti alkoi ratsastaa kaluni päällä. Samalla välillä suudellen minua.
Merin pillu tuntui hyvältä ja tiukalta.
Meri ratsastu kiihkeästi ja jonkun ajan päästä hän sai orgasmin ja sen perään heti toisen orgasmin.
Tämän jälkeen tunsin kuinka kaluni alkoi olla laukeamispisteessä ja menin Merin päälle ja osiin hänen reisistä kiinni ja panin kiivaasti häntä. Kaluni syöksi spermat Merin pilluun. Ja toisen kerran tunsin kuinka kovalla paineella spermat lensivät hänen pillun sisäänsä.
Tuntui hyvältä ja suutelimme jonkin aikaa ja läksimme pian taloon sisälle.

Meri meni sisällä suihkuun ja itse menin olohuoneen sohvalle muiden luokse

Sohvalla istui Riikka, päällään punainen minihame ja tiukka paita, vaimoni päällään musta minihame ja tiukka toppi ja kohta tuli Meri päällään hopeinen minihame ja tiukka toppi.
Itselläni oli suorat housut ja paita.
Söimme iltapalaa ja joimme muutaman siiderin. Katselin naisia samalla kun söimme. Riikka oli naisista ujoin, Meri oli puhelian ja vaimoni siltä väliltä.
Meri tuli viereeni ja kuiskasi. Mene vierashuoneeseen niin Riikka tulee sinne sun kanssasi.Menin vierashuoneeseemme ja katsoin siellä kelloa. Puoli yhdeksän illalla. Istuin sängyn reunalla ja Riikka tuli huoneeseeni sisään.
Katselin Riikkaa ja hänen paljaita jalkojaan, hän näytti tosi hyvältä. Olin aina pitänyt hänestä ja vallankin hänen jalkansa olivat usein ollut fantasioissani.
Riikka oli ujo, mutta näin kaksin hän oli puheliaampi. Oot kuulemma hyvä rakastelemaan ja sulla on kestävä kalu, sanoi sun vaimosi joskus kun juteltiin erotiikasta ja seksielämästä millainen se kummallakin on. En tiedä tiedätkö, mutta mulla on huono seksielämä, en saa mieheltäni, siksi tulin tänään tänne teille.
Kun luotan suhun ja luotan, että tyydytät mut täydellisesti.
Okei, vastasin ja tunsin pientä epävarmuutta. Olinhan jo kaksi kertaa tullut. Enkä enää ole nuori mies, vaan 45 vuotias.
Riikka tuli viereeni ja alkoi suudella minua. Suutelin takaisin ja hyväilin hänen jalkojaan. Ne tuntuivat ihanalle, hänen ihonsa oli silkin pehmeä ja huomasin ettei hänellä ole pikkuhousuja kun sormeni kävivät hänen pillussaan ja kaluni kovettui samantien.
Riikka meni selälleen ja pyysi, että tulisin hänen päällensä ja ottaisin housuni ja vaatteeni pois. Otin vaatteet pois äkkiä ja menin Riikan päälle ja vähitellen upotin kovan kaluani hänen tiukkaan pilluunsa.
Riikka tuli melkein samantien. Hän vaikeroi ja puristi huuliaan yhteen ja hänen pillunsa meni tosi tiukaksi ja tunsin hänen orgasminsa Ja sen kuinka hänen pillunsa ruiski märkyyttä pitkin lakanaa .

Tämän jälkeen hän tuli ratsastaa kaluni päälle. Vähitellen kaluni upposi hänen märkään ja tosi tiukkaan pilluunsa. Riikka ratsasti hitaasti. Hänen rinnat heilui upeasti edessäni ja pidin käsilläni hänen ihanista reisistään kiinni.
Hän ratsasti pitkään. Tämän jälkeen hän kääntyi ja alkoi ratsastaa kasvot poispäin minusta. Nyt hän ratsasti kiihkoissaan ja kiivaasti ja kohta hän sai orgasmin ja sen perään kaluni ruiski spermat hänen sisäänsä.
Riikka nousi päältäni ja tuli suuteleen minua.
Tämän jälkeen hän poistui huoneesta.
Jäin vähäksi aikaa huoneeseen. Olin tänään lauennut kolme kertaa ja kello oli kymmenen illalla.
Olin vielä alasti sängyssä kun Meri tuli huoneeseen ja tuli sängylle istumaan.
Hänellä oli musta hame, entistäkin lyhyempi ja yläosana oli tosi paljastava paita.
Onkohan Sami susta vielä seksiin ? Hän kysyi ja tuli istuun syliini.
Meri joka on unelmieni ja unieni nainen, kaunis kuin mikä ja seksiä tihkuva nainen kuin mikä alkoi suudella minua ja tunsin kuinka kaluni alkoi kovettua.
Menin sänkyyn selälleni ja pyysin Merin tulemaan päälleni siten, että hänen pillunsa tulee suuni kohdalle ja samalla hän voi ottaa suihin minulta.
Aloin nuolla Merin pillua. Nuolin häntä ja imin hänen klitorista ja välillä sormetin häntä. Kieleni nuoli häntä pitkään. Välillä nuolin Merin ihania reisiä.Pidin hänen reisistään, mielestäni ne ovat tosi seksikkäät. Merin pillu tuntui hyvältä ja hän alkoi saada orgasmia. Nuolin kiihkeästi Merin pillua ja hän keskittyi saamaan orgasmin. Hän sai rajun orgasmin ja sen jälkeen menin hänen päällensä ja upotin kaluni hänen sisäänsä. Hänen pillunsa oli tosi märkä ja aloin panna häntä kiivaasti. Kaluni oli kova ja tuntui, että kohta laukean hänen sisäänsä. Annoin spermani lentää samalla kun painoin kaluni hänen pillunsa pohjaan.
Tuntui hyvältä, vaikkei spermaa paljon tullutkaan.
Meri nousi ja käveli pois huoneesta.
Kaluni oli lauennut jo aika monta kertaa.
Menin peiton alle huilaamaan.
Jossain vaiheessa yöllä heräsin kun viereeni tultiin.
Riikka tuli viereeni istumaan päällänsä seksikäs yöasu. Se ei peittänyt juuri mitään. Riikka alkoi suudella minua ja vastasin suudelmaan. Hän kertoi, että ei ole ikinä kokeillut peppuseksiä ja nyt haluaisi kokeilla sitä kanssani.
Kaluni alkoi kovettua ja menin Riikan päälle ja vähitellen upotin kaluni hänen pillunsa sisään. Tein pitkiä työntöjä hitaasti ja hitaasti. Tein näin niin kauan kunnes Riikka sai orgasmin ja pyysin häntä sängyn reunalle tontilleen. Tämän jälkeen aloin hitaasti työntää sormeani hänen pepun sisäänsä.Riikka voihki äänekkäästi. Hyväilin samalla toisella kädellä hänen pilluaan.
Annoin sormeni työntyä hänen peppuunsa edestakaisin ja toinen käteni hyväili hänen klitoristaan. Riikka huohotti yhä äänekkäämmin.
Tämän jälkeen otin sormeni pois ja aloin hitaasti työntää kaluani hänen tiukkaan peppuunsa.
Hänen peppuunsa on treenattu älyttömän seksikäs.
Kaluni upposi vähitellen hänen peppuunsa ja aloin panna häntä kiivaasti. Kaluni mikä oli tänään lauennut jo uskomattoman monta kertaa tuntui kestävän pitkään. Riikka sai orgasmin ja tämän jälkeen otin kaluni pois hänen pepustaan.
Kivikovana oleva kaluni oli vähän ärtynyt päästä. Kävin pesemässä kaluni ja tämän jälkeen Riikka alkoi ottaa suihin minulta.
Kaluni oli hellänä ja Riikka varovasti otti suih
in kunnes kohta kaluni syöksi spermat hänen suuhunsa.

Yhteistyössä