Monessako perheessä on arkea se, että :(

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"äiti"
no yks mamma on tää koneella nyt ja muu perhe; mies ja kuopus lähtivät käymään tuolla naapurissa, keskimmäinen laittaa saunaan valkiaa ja esikoinen on omalla läppärillä omassa huoneessaan.
 
"sini"
Meillä on siinä mielessä, että äiti aina välillä istahtaa koneelle ja silloin käy myös täällä kaksplussalla. Voin käydä illan aikana 5-6 kertaa, mutta aikaa menee n. 5-10 min/kerta. Riippuu, onko mielenkiintoista juttua. Joskus käyn vaan kerran, joskus en ehdi kertaakaan. Ja joskus taas jämähdän pariksikin tunniksi. (yleensä siinä vaiheessa kyllä nuorin jo nukkuu)
 
Saraldo
Mä istun läppärin ääressä, mies katsoo toisella koneella lätkää ja tyttö istuu sohvalla katsomassa hauskoja kotivideoita. Mut ollaan kaikki sentään samassa huoneessa :D!
 
E.v
Ei ainakaan meillä. Mä en juuri netissä roiku. Nyt roikun pitkästä aikaa kun ipad alkoi toimimaan eilen. Tullut nyt illalla näpyteltyä tätä. Tosin 10min sitten tultiin lenkiltä koirien ja lasten kanssa, on leikitty, kesytetty uusia hiiriä, vaihdettu puruja yms yhdessä. Mies on pikkujouluissa. Nyt istun lasten kanssa sohvalla, mä tosiaan nyt roikun täällä ja lapset kattoo salkkareita.
 
Muu perhe..Mies on töissä ja junnu leikkii kuorma autolla tuossa mun nenän edessä..Just tultiin suihkusta ja puuro on jäähtymässä..Kohta hoidetaan iltatoimet loppuun ja junnu lähtee nukkuun, sit mä alan vasta oikeesti palstailee.. ;)
 
"vieras"
minä surffailen kännykällä tällä hetkellä ja samalla nukutan/syötän esikoista (7 kk) meidän sängyssä. Mies lilluu pihalla kylpytynnyrissä jossa mekin oltiin äsken. Kunhan tyttö nukahtaa niin otan itkuhälyttimen mukaan ja liityn taas miehen seuraan pihalle.. :) ja saatanpa vaikka ottaa yhden lonkeron joulukuun kunniaksi..
 
eilapsia
Äsken syötiin päivällistä. Nyt istun sohvalla ja surffailen. Mies istuu vieressä ja lukee kirjaa. Kynttilät ja jouluvalot palavat, ihanan rauhallinen tunnelma. Kohta laitan joulutortut uuniin ja avaan telkkarin.
 

Yhteistyössä