Monesko seurustelukumppani miehesi on sinulle?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hips"
Neljäs. Tosin tapasin mieheni jo 19-vuotiaana ja ennen häntä olleiden seurustelusuhteitteni kesto laskettiin aina kuukausissa. Olin ihan varma, etten pysty kenenkään kanssa olemaan muutamaa kuukautta pitempään, kun aina kyllästyin. Ilmeisesti kyse oli vaan siitä, että olivat mulle vääränlaisia ihmisiä, tuon aviomiehen kanssa kun niitä yhteisiä vuosia on tähän mennessä takana jo reilut 15.

Toinen. Ensimmäinen oli vähän niin ja näin, teinisuhde, oltiin ja ei oltu kun välimatkaakin oli, mitään seksiä siinä suhteessa ei ollut.. Tuon miehen kanssa yhdessä ollu 16v asti ja reilu 5v yhteistä taivalta takana.

Ehkä noin miljoonas?

Ei oikeasti hajuakaan. Kyllä mulla on ainakin yli 10 seurustelusuhdetta ollut ennen nykyistä miestäni. Tiedä vaikka niitä olisi päälle 15.

Mä en ole tainnut elämäni aikana olla yli 2 viikkoa sinkkuna sen jälkeen, kun ensimmäisen kerran aloin seurustelemaan. Poikkeuksena aika juuri ennen kuin tapasin mieheni...tuolloin olin vissiin pari kk vapailla markkinoilla.

[QUOTE="eee";27261156]Puolen vuoden juttu ei ole vakava suhde? Hassua.[/QUOTE]

Miksi se on hassua?

Puolenvuodenjuttu voi olla hyvinkin vakava tai sitten ei. Riippuu ihan siitä miten kumpainenkin siihen asennoituu ja sitoutuu.

Nykyisen mieheni kanssa ensimmäisen puiolen vuoden jälkeen vaihdoimme kihlat, kun tätä ennen olin puolen vuoden kohdalla suunnilleen tavannut sen toisen osapuolen vanhemmat ensimmäistä kertaa...jos vielä silloinkaan. Suhteita on niin monenlaisia. Osa on puolen vuoden kuluttua vakavia, osa kaikkea muuta.

"Vieras"
Öö, kolmas pidempi suhde. Sitten oli pari sellaista joiden kanssa enempi treffailtiin muttei kuitenkaan seurusteltu ja sitten muutama sellainen "flirtti-pusuttelu jne." -tyyppi.

"Eva"
Ohoh,en tiedä kehtaanko ees vastata kun näin "neitseellistä" rouvaporukkaa täällä :D mun mies on neljäs seurustelukumppani, yhessä 7 vuotta. Seksiseuraa on mulla on ollu 7 muun miehen kanssa näiden lisäks, yhen illan ja parin kuukauden juttuja..

Yhteistyössä