K kyselijä Vieras 15.12.2008 #1 Eli kysymys on sama kuin otsikossa: tietääkö kukaan monesko päivä lapsilisät tulevat?
M mamma ja pojat Aktiivinen jäsen 14.04.2006 5 294 0 36 Vantaa, Finland, Finland 15.12.2008 #3 muistaakseni 23.12
W witchi Jäsen 01.10.2008 535 0 16 15.12.2008 #4 tjaa mä olisin ootellu sinne 26 päivään kiltisti on se hyvä kun lukee palstaa
L Lammas Vieras 15.12.2008 #5 Miks työ ette kelan sivuilta käy katselemassa noita maksupäiviä, kun siellä on aina ne koko vuodelle.
Miks työ ette kelan sivuilta käy katselemassa noita maksupäiviä, kun siellä on aina ne koko vuodelle.
T Taa Aktiivinen jäsen 08.05.2008 6 174 6 36 15.12.2008 #6 Mulla ei oo ikinä hajuakaan, koska ne tulee. viimesen päivän paikkeilla sitten muistan, että lapsilisätkin on tilillä.
Mulla ei oo ikinä hajuakaan, koska ne tulee. viimesen päivän paikkeilla sitten muistan, että lapsilisätkin on tilillä.