Monesko IVF/ISCI tuotti tuloksen?

  • Viestiketjun aloittaja ruutipilkku
  • Ensimmäinen viesti
Hilma
Ekan ivf/isci:n toisesta PAS:sta tyttö.
Minä olis 30 kun aloin odottaa ja mies 35.Miehen siemennesteessä vasta-aineita ja luomu raskaus epätodennäköinen.
Nyt meinataan yrittää toista lasta ensivuoden alusta.Pakkasessa 4kpl alkioita ja toiveet korkealla.Toivottavasti onnistuisi jäljellä olevilla huurunenillä!
 
Olin 30v kun sain pojan ja 33v kun saan toisen. Mun pitkä kierto, endo ja ovuloimattomuus oli syynä. Luomunakin voin raskautua, mut aika hakuammuntaa. Meillä vielä 3 alkiota pakkasessa, mut pukataan nyt tämä masussa oleva ensin ulos.
 

Mulla ei vielä varsinaista tulosta ole.
Olen vasta saanut tietää plussanneeni.

1. IVF/ICSI tuoresiirto 5/06-> neg
1. PAS 9/10-> neg
2. PAS 10/06 -> pos

Ikää mulla 29v. PCO ja hitaat siittiöt taustalla. Yritystä 3 vuotta.
 
onnea sinulle Anni77 ja muille jo raskautuneille.
Meillä icsi -05, tuoresiirto epäonnistu, mutta pas tuotti tulosta ja olemme onnellisia pienen pojan vanhempia.
Lapsettomuuden syyt olivat meissä molemmissa ja luomuna emme koskaan saa lapsia. Icsi on ainoa keino meille saada omia pieniä, kiitos nyky lääketieteelle.
Toivon teille kaikille pikaista onnistumista, älkää luovuttako!! Meillä lapsettomuus kesti 7 vuotta.
 
Meillä takana 1.ICSI nega, 1.PAS nega, 2.ICSI nega, 1.PAS nega ja 3:ICSI:n tuoresiirrosta vihdoin plussa, jonka myötä syntyi poika 12/05. Meillä syynä minun vaikea endometrioosi. Meille ei annettu toiveita luomuraskautumisesta, mutta kuinka ollakaan kesällä testasin luomuplussan. Ikävä kyllä se meni kesken. Endopeikko taas ilmoittelee siihen malliin olemassa olostaan, että Pas:a varmaan kokeillaan ennen joulua. Kaks pakkasukkoa odottelee lämpimään pääsyä.

Kyllähän se hoitorumba voimia vie, mutta aina kannattaa uskoa että toivottu tulos voi tulla milloin vaan. Itse olin jo täysin luovuttanu kolmannen hoidon alkaessa. Olin jo täysin orientoitunut adoptioon. Niin se vaan pieni ihme sitten tapahtui ja saimme tuijotella kahta kaunista viivaa, jota olimme yli kolme vuotta odottaneet.

Onnea teille matkaan!!

 
polle80
Eka IVF tärppäs, nyt menossa rv 9+5, että alussa vielä ollaan.
Olen 26v, endosta johtuva lapsettomuus, ei keretty luomusti yrittää kuin pari kk:tta, kun lääkäri passitti laps.hoitoihin, Onneksi.
 
lölykkä harmaana
Meillä eka ICSI tuoresiirto epäonnistui 02/04 olin silloin28v. Ensimmäinen pas tehtiin 05/05 siirrettiin kaksi alkiota joista toinen tuli vuodon mukana pois ja toinen sinnitteli sisällä olin silloin juuri täyttänyt 30v. Tytär syntyi 02/06. Nyt toinen pas tehtiin 10/06 siirrettiin yksi alkio ja ei tarvinut testiä edes tehdä kun vuoto alkoi. Nyt olisi tarkoitus kokeilla kolmatta siirtoa joulukuussa. Nyt olen 31v.

Mulla entisestä suhteesta 10 vuotias poika ja nykyisen kans yritettiin 9v saada lasta ensin luomusti ja sitten hoidon avulla. Miehellä huonosti liikkuvat siittiöt ja mulla toinen munasarja poistettu kokonaan.
 
Meillä ensimmäimem ivf tuotti toivotun tuloksen neljän epäonnistuneen inseminaation jälkeen. Poika syntyi 10/99, eli on nyt jo reipas ekaluokkalainen. Lapsettomuutta meillä oli takana runsaat kolme vuotta.
Omaksi ja muidenkin yllätykseksi saimme vielä ihanan luomutytön, joka on nyt viisi vuotias.
Mutta sen enempää lapsia meille ei ole suotu kovasta yrityksestä huolimatta ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2006 klo 22:05 lölykkä harmaana kirjoitti:
Meillä eka ICSI tuoresiirto epäonnistui 02/04 olin silloin28v. Ensimmäinen pas tehtiin 05/05 siirrettiin kaksi alkiota joista toinen tuli vuodon mukana pois ja toinen sinnitteli sisällä olin silloin juuri täyttänyt 30v. Tytär syntyi 02/06. Nyt toinen pas tehtiin 10/06 siirrettiin yksi alkio ja ei tarvinut testiä edes tehdä kun vuoto alkoi. Nyt olisi tarkoitus kokeilla kolmatta siirtoa joulukuussa. Nyt olen 31v.

Mulla entisestä suhteesta 10 vuotias poika ja nykyisen kans yritettiin 9v saada lasta ensin luomusti ja sitten hoidon avulla. Miehellä huonosti liikkuvat siittiöt ja mulla toinen munasarja poistettu kokonaan.
Kerroit et ekassa pas:ssa sinulla toinen alkio jäi sisälle vaikka vuotoa oli.
Oliko vuoto tavallista kuukautisvuotoa? Ja oliko oireet millaisia? esim. pistelyä ylä mahassa? Minulle tehtiin eka icsi 6.10 ja sen jälkeen tuli vuoto 18.10 joka ei ollut yhtä runsasta kuin yleensä menkkojen aikaan mutta lopetin lugestronit silloin. Mutta nyt siitä asti on mahaa pistellyt ylhäältä ja nyt on oikeat menkka oireet menossa mutta ei mitään tule. OIkea menkkojen ajankohta olisi nyt jos hoitoja ei olisi ollut. Raskaustestejä olen tehnyt kaksi ja kumpikin näytti negaa, mutta silti olen huolissani jos sinne sitteki jäi toinen elämään, siis mulle siirrettiin kaksi alkiota.
 
Sinun kannattaisi kydä verikokeessa varmistamassa tilenne. Siinähän näkyy rakaushormonit jos toinen olisikin kiinnittynyt. Jos verikoe on negatiivinen voit olla varma ettei kumpikaan kiinnittynyt.
 
Kuusi ivfää ja niistä neljäs, viides ja kuudes tuotti tulosta eli meillä kolme lasta. Ekat kolme julkisella ja loput kolme yksityisellä. Syynä on paha endo jota ei muuten oo raskaudet "parantanut" niinkuin joskus saa jostain lukea.
 
voi ei!!!mullakin paha endo ja nyt keskiviikkona ois eka inssi edessä,tulee vaan niin toivoton olo kun lueskelee näitä muiden ihmisten kokemuksia...
mä olin just tänään ultrassa ja kaikki oli niin hyvin kun vaan voi olla,menikö sullakin kaikki hyvin mutta ei vaan tärpännyt??
-minttu-
 
MMharmaana
4. ICSI tuotti tuloksen, siitä poika. Eikä siihen mennykään hoidoissa aikaa kuin 6 vuotta ennenku raskaus viimein onnistui. Ja tuoresiirrosta onnistui, yksikään pas ei oo onnistunu, paitsi viimesin joka meni kesken.
 

Yhteistyössä