Mones aikaa teillä saa isommat lapset lähtee viikonloppuisin kavereita hakemaan ulos >.<!

hmmm...

Meinasin saada paskahalvauksen kun summeri pärähti soimaan klo 8:15.
Aattelin ensin et joku taas pelleilee, kunnes se soi uudestaan eli se on siis meille.

Kaikki vielä umpiunessa.

Kauhee kälätys kuuluu rapussa ja mulla savu nousee korvista. ( mä oon tehny piiiiitkää viikkoa ja tämä olis ollu eka pvä kun olisin saanu nukkua niin pitkään kun olisin jaksanu )

Avaan oven ja kerron pari faktaa tytöille siitä mikä viikonpäivä on ja mitä kello on. Kerroin myös et meille ei tule kukaan viikonloppuisin ennen klo 10 aamulla. Niillä on tytön nro ja sanoin et soittakaa etukäteen.


Ei pliiiiis viikonloppuaamusin ennen sianpieremää!!!!
 
Khimaira
Ei meilläkään ennen kymmentä lähdetä toisten ovikelloja rimputttelemaan.
Tosin isommat soittavat kavereilleen.

Meidänkin ovikello on soinut ennen ysiä viikonloppuna ja se on...ärsyttävää :snotty:
 
ennen 9 ei ole asiaa ulos, sen jälkeen pääsee lähtemään JOS tossa puistossa on jo porukkaa, kavereita ei mennä hakemaan vielä siihen aikaan.

meillä parhaimmillaan ennen 8 soinu ovikello :mad: ja välillä sit vastaavasti illalla 21 aikaan yks hakee tota 7v ulos..no ei pääse ei.

muoks, kyseessä siis sama lapsi joka soittaa ovikelloa noihin aikoihin..
 
!!!
Ei ennen kymmentä meillä lähdetä mihinkään. Vaikka tietäisin että kavereiden perheissä oltaisiinkin aamuvirkkuja, niin haluan antaa heille mahdollisuuden nauttia kiireettömistä viikonloppuaamuista perheen kanssa. Itse rakastan rauhallisia viikonloppuaamuja, kun ei tarvitse olla patistelemassa jälkipolvea toimimaan, vaan saadaan rauhassa syödä aamiaista yhdessä koko perheen voimin, enkä siksikään halua että joku mukuloista lähtee huitelemaan ennen kymmentä.
 
"Ano"
Mulla on itelläni vasta 1v4kk tyttö, et sinällään ei tarkempaa ajatusta koko jutusta vielä kun vkl on sama kuin viikollakin, mut kyllä meillä näyttäis pihan lapset olevan kimpassa jo ennen yheksää pihalla :) Tässä toisaalta melkein kaikissa perheissä on myös alle vuoden ikäinen.
 
IhanaValo
No just lähti oma tänä vuonna 5v. täyttävä kyselemään kavereita ulos..voipi olla että joku naapurin lapsista on vielä nukkumassakin/aamupalalla mut omat tytöt kun pomppas tänä aamuna jo klo 7...
 
Meillä nukutaan kymmeneen, tosin naapurin lapset herättivät minut kiljumalla parvekkeella klo 07 alkaen. Mutta heillä 3 alle 5 vuotiasta niin ymmärrän oikein hyvin etteivät pysy sisällä vaan avaavat ovet ja päästävät pihalle.Talvella saa taas nukkua =)
 
Aikasintaan kymmeneltä isommat voivat soittaa kavereille, mutta ovelle vasta klo 10.30 eteenpäin. Meillä isommat saattavat itekin nukkua vielä kymmeneltä. Taapero nousee yleensä viimeistään ysiltä ylös.
 

Yhteistyössä