Monennella raskausviikolla olen?

Wi
Auttakaas nyt joku minua kokematonta ja tietämätöntä tässä asiassa. Mulla on siis heinäkuussa tullut edelliset menkat, tein elo-syyskuun aikana varmaan kymmenen raskaustestiä ja kaikki oli kuitenkin negatiivisia, kävin jopa labrassa kokeissa. No nyt eilen sitten plussasin, tein varmuuden vuoksi kaksi testiä, ja molemmat positiivisiä (jippiii :D) No, nyt pitäisi sitten tietää että monennella viikolla raskaus on, mutta minulla sitä on edellisten kuukautiseni perusteella tosiaan vähän mahdoton miettiä, kun ne oli viimeksi heinäkuussa. En tosiaan uskonut että tulisin raskaaksi tämän kuukautskierron aikana enää, koska olin jo niin monta negatiivista testiä syksyn aikana tehnyt, joten tää tuli ihan yllätyksenä :) Ainiin, lokakuun viimeinen pvä mulla tuli vähän verta alushousuihin, siis ihan pari tippaa rusehtavaa verta. Ajattelin sen olevan alkion kiinnittymisvuotoa, joka tapahtuu 4.viikolla, ainakin jonkun lähteen mukaan(?). Tänään puhelimessa neuvolatäti kuitenkin sanoi että positiivinen tulos pitäisi näkyä vasta kolme viikkoa alkion kiinnittymisen jälkeen?!

Olen nyt siis aivan sekaisin :D Ensi viikolla pääsen onneksi neuvolaan, jossa lääkäri arvioi, miten pitkällä raskaus on, en vain jaksanut odottaa sinne asti, joten tulin tänne kyselee josko joku osaisi sanoa jotain. Ja pakko jonnekkin avautua näistä asioista kun ei ole vielä uskaltanut kavereille huudella, kun tosiaan eilen vasta plussasin. Toivittavasti joku jaksoi lukea tämän epäselvän selostuksen :D
 
Wi
No sepä se, niinkai se mahtaa olla. Ja osiaan vähän hankala muistaa kaikkia seksikertoja :D Ei vaan millään jaksaisi odottaa tiistaihin kun olen niin täpinöissäni, kaikki on niin uutta ja oon jo nytbihan pihalla asioista..
 
Suosittelen tekemään clearbluen digitaalisen viikkonäytöllisen testin. Antaa vähän suuntaa, kertoo hormoonimäärien mukaan onko hedelmöittymisestä kulunut 1-2, 2-3 vai 3+ viikkoa. Tietysti jokaisella hormoonimäärien kehitys on yksilöllistä. Minä testasin kun oli 4+2 niin tulos oli 3+ jolloin siis viikkoja olisi ollut jo 5+.

Niin ja onnea plussasta! :)
 

Yhteistyössä