Monenko teinit juoneet alkoa??

Meidän 15 vee alkoi kertoa kuinka kaikki muut on jo juoneet känninsä ja hän ei.Että koska hän saisi??
En vaan pysty antamaan lupaa,vaikka tiiän itse että moni tuon ikäinen juo.

Meillä poika tulee viikonloppuna kotiin siinä 21-22 viimeistään.Ja viikolla 20 jos jossain käy.
On ollut syksy vähän levottomampaa,ja kovat olis menohalut kavereiden kanssa.
Mutta ei suostu menemään kotibileisiin kun siellä juodaan ja hän ei saa.

Olen sanonut että menee vaan,minä vien ja haen.
Ei pakko ole juoda.
Ei mee.

Mä niin tahtoisin että poika eläis nuoruuttaan,mut onko siihen pakko sisällyttää alko?

Ja kyllä,olen itse juonut vielä nuorempanakin,mutta ei se taas kuulu tähän.
 
Nöpönen
No elä nyt herranjumala ainakaan lupaa anna juomiseen. Itselläni ei lähellekkään ole vielä murrosikäisiä lapsia, mutta voin kyllä jo tässä vaiheessa sanoa, että meidän tyttö ei kyllä ryyppää tuolla päätään täyteen, kun tulee teini-ikään. En henkilökohtaisesti ymmärrä niitä vanhempia, jotka hyväksyvät lastensa ryyppäämisen ja jopa tukevat sitä ostamalla alkoholia teineilleen. He käyttävät tekosyynä "parempi että me ostamme, kun että joku tuntematon ostaa, eikä lapsi sitten tiedä mitä saa" huhhahhei! Hei c'moon!
 
Ei vanhempien kuulu lupaa antaakaan, siitä on lyhyt matka siihen, että vanhemmat myös hakee ne juotavat. Kyllä nuori juo ilman lupaakin, jos OIKEASTi on kova halu, ja "unohtaa" kotiintuloajat yms.
Tuntuu kyllä, että nuoret on nyt fiksumpia, kuin itse silloin 80-luvulla 13-14v.
 
Ja siis minusta olet toiminu ihan oikein, eikä lapsen pidä antaa alkoa juoda saati lupaa siihen. Hyvä juttu on vedota siihen että lapset aina sanoo että kaikki muut saa ja alle 18v ei saa käyttää alkoa lainkaan mukaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpönen:
No elä nyt herranjumala ainakaan lupaa anna juomiseen. Itselläni ei lähellekkään ole vielä murrosikäisiä lapsia, mutta voin kyllä jo tässä vaiheessa sanoa, että meidän tyttö ei kyllä ryyppää tuolla päätään täyteen, kun tulee teini-ikään. En henkilökohtaisesti ymmärrä niitä vanhempia, jotka hyväksyvät lastensa ryyppäämisen ja jopa tukevat sitä ostamalla alkoholia teineilleen. He käyttävät tekosyynä "parempi että me ostamme, kun että joku tuntematon ostaa, eikä lapsi sitten tiedä mitä saa" huhhahhei! Hei c'moon!
Luulet, ettei tyttösi vedä salassa niitä kännejä? Lukitsetko hänet sit kotiin?
 
Nöpönen
no en mä nyt herranjestas niin sinisilmänen ole todellakaan. Ei omasta teini-iästä niin kauan aikaa ole :D tarkoitin lähinnä, että ei MINUN LUVALLA ainakaan ryyppää. Blondi kun ei osaa ajatusvirtaansa ilmaista oikein..
 

Yhteistyössä