monenko kanssa oot ollu silleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no voihan nenä... mitä menettäsit jos kokeilisitkin lähestyä naisia... ?

itse tapasin muutama kuukausi sitten tosi kultaisen 38v miehen, joka ei kans ollu ikinä seurustellu, kun on ollu niin ujo. kun olen oppinut tuntemaan häntä niin voin sanoa et ihan turhaan on yksin elämänsä nyhjöttänyt, varmasti moni nainen olisi ottanut jos ois ollu mahollisuus!

kannattaa avata sydämensä, vaikka joskus voi joutua pettymään, mut eikö se kaikki ole kuitenkin elämää!?

mut jos viihdyt ja haluat oikeesti olla yksin niin se on sit eri asia.

tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja viiskymppiseltä:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi77:
kiitos vastauksista, monenlaista tapausta tuntuu olevan. : )
tuota kumpparijuttua en oikein ymmärrä, mut ei kai sitä kaikkee voi ymmärtääkään...

Naisten kumpparien pohjilla on niin ihana runkata ja aina voi kuvitella siihen mieleisensä naisen, Marilynin, Pamelan, Janinan jne. Kumpparit ovat sitäpaitsi äärettömän sexikkäät. Kumpparit kiinnostavat miehiä. Siitä on osoituksena mm. leikit&fetissit-osaston kumpparijutut-sarja, joka on jatkunut jo vuosia. Nytkin siellä sivulla 13 on jo lähes 32000 lukukertaa ja lähes 500 kirjoitusta.

3 kpl minullakin, ja niistä kaksi ensimmäistä sen hetken tyttöystäviä ja kolmas nykyinen vaimo (15 v naimisissa). Ns. vieraissa en ole käynyt koskaan. Tilaisuuksia olisi jonkin verran ollut, mutta ei ole mun juttu.

Muutamia kymmeniä, olisko 30-40, tai jotain näillämain. En ole tarkkaa kirjaa pitänyt, ja joidenkin kanssa olen ollut useammankin kerran. Seksipartnereiden määrä on pienehkö, koska aloitin seksihommat vasta 17 vuotiaana.

Mitään kirjanpitoa en ole pitänyt mutta sanotaan että ainakin 200. Nuorena olin tosi ujo joten naiskokemuksia ei juurikaan kertynyt. Avioliittoon menin aika vanhana. Eron jälkeen onkin sitten ollut eri meininki, viime vuonnakin tuli saldoksi n. 50. Useimmat maksullisia.

Alkuperäinen kirjoittaja kumppareilla:
tuota kumpparijuttua en oikein ymmärrä, mut ei kai sitä kaikkee voi ymmärtääkään...

Naisten kumpparien pohjilla on niin ihana runkata ja aina voi kuvitella siihen mieleisensä naisen, Marilynin, Pamelan, Janinan jne. Kumpparit ovat sitäpaitsi äärettömän sexikkäät. Kumpparit kiinnostavat miehiä. Siitä on osoituksena mm. leikit&fetissit-osaston kumpparijutut-sarja, joka on jatkunut jo vuosia. Nytkin siellä sivulla 13 on jo lähes 32000 lukukertaa ja lähes 500 kirjoitusta.

Minäkin olen ollut tuhansien naisten kumppareiden kanssa sillälailla jo vuodesta 1965. Kumpparit eivät märise eivätkä oikuttele.

Eräs mies kertoi mulle ,että se on pannut yli tuhat naista elämässään ja nussii joka kesä siinä 300 naista.Pitääkö tuollaista paskaa uskoa?

Hieman historiaa teille:
Olen huomionherättävä kaunis nainen.38 vuotias.
Vuosi sitten,lähdin tapamaan tätä miestä,oltiin kamalan ihastuneita toisiimme.
Mies asuu Lapissa ja itse asun Tampereella, siis kauas matkustin tyypin luokse ,koska luulin ,että tunne oli molemminpuollista,se oli selvä en muuten olisi matkustanut yksin noin kauas.
Ennen tapaamista lähetettiin toisillemme ihania viestejä ihan joka päivä ja mies soitti usein ,että ei voi odottaa on niin hulluna ja ihastunut minuun..itsekin olin.
Mutta,taisin erehtyä.....,jotakin tapahtui,koska parin päivän päästä sain yht'äkkiä märällä rätillä naamaan..

Alussa miehen käytös oli tosi herrasmiesmäinen minua kohtaan meillä oli hauskaa,oltiin kuin peppu ja paita!
Mutta,miehen käytös alkoi muuttua heti kun mies alkoi huomaa miten toiset miehet minua kuolasi jos yhdessä oltiin jossakin ulkona.( itse en ollenkaan kuolaa toisia miehiä ikinä jos tykkään jostakin miehestä)

Sitten kun tultiin illalla takaisin miehen kotia mies käyttäytyi ihan oudosti oli yht'äkkiä viileä ei katsonut minua silmiin kamalan ärsyyntynyt asenne välinpitämätön ja kylmä minua kohtaan.Ihmettelin mitä sitä vaivaa..? luulin että olen tehnyt jotakin..??
Sitten mies alkoi ärsyyntynesti selittää,että minun ei tarvitse luulla ettei hän saa toisia naisia,mies alkoi kohottaa ääntään ja sano' kyllä naiset minunkin perään kuolaa! ( en ollut huomannut yhtään tällaista) ;-))
Sitten mies kertoi minulle : pari päivää ennen tuloasi,olin paneskellut yhden varatun miehen vaimoa! heh hehheee! ja nauroi rumasti päälle! kyllä naiset minuakin kuolaa ja juoksee perässäni,ovat ihan hulluna minuun! ( ajattelin ,mitä v...a???
Mies kertoi vielä lisää...
että hän on saanut ja saa enemmän naisia selälleen on pannut enemmän naisia elämässään esim.kuin joku komea julkkis Tom Cruise!
Sitten mies kertoi minulle montako naista se panee joka kesä ,vähintään 300 naista.
ja kuinka monta naista se on nussinut elämässään,yli tuhat siis.
Ja sitten sain yht'äkkiä kuulla, että olen liian vanha hänelle? olin silloin 37 v.
ja että jos olisin ollut nuorempi mies olisi voinut tehdä meille tulevaisuudensuunitelmia...( mies tiesi jo heti aluss että olen 37 v )
( olin ihan tollollaan en tienyt mitä sanoa enkä antanut huomaa ,että minua loukkas,tuli kamalan paha mieli,ajattelin voi v..u,tää on kauheeta jo että se kehtaa tehdä mulle noin???

Miehen ulkomuoto ei ollut ollenkaan mikään erikoinen,ihan tavallinen pieni mies 162 cm lihava mahakin ( mahaa en alussa huomannut kun miehellä oli paita ja kolbertti yllään) oli kaljuakin. 39 vuotias sinkku.
Silloin vielä ihastuneena minuun mies kertoi ettei ole ikinä ollut naimisissa eikä asunut kenenkään naisen kanssa vielä yhdessä,eikä hänellä ole lapsia.
En katso toisnen ulkomuotoa jos synkkaa ja viihdyn toisen seurassa.

Tutustuin mieheen lomalla lapissa meillä todella synkkas viihdyimme yhdessä,oltiin oikeasti kamalan ihastuneita toisiimme!
mutta, sitten kun sain kuulla tuollaista paskaa ,minua todella kadutti ,että olin matkustanut ihastuneena tuollaisen tyypin luokse! monta sataa kilsaa.....
miksei se kertonut jo ennemmin mitä se puuhas ennen tuloani?? ja montako naista se panee turistisesonki aikana??
Antoi minulle vaan sellaisen vaikutuksen että ollaan ihastuneita ja tästä voi kehittyä jotakin,en muuten olisi ikinä matkustanut tyypin luokse jos olisin tiennyt!

Lopetin suhteen otin etäisyyttä,vaikka minulla oli vielä tunteita miestä kohtaan,koska en voinut unohtaa miehen möläytyksiä.
Ja mies vieläkin soittelee ja lähettää viestejä minulle,en ymmärrä jos tuollainen mies saa paljon naisia niin,mitä se tästä vanhasta ämmästä vielä haluaa?

Ihmettelin oikeastaan vieläkin miksi se teki mulle noin? pilasi kaiket....viikolla se on soittanut niin monta kertaa jo,että koko aika saan lataa puhelinta,en vastaa sille enää ikinä.

no huh,huh... ehkä sillä sitten oli niin huono itsetunto ettei kestäny et toiset miehet katteli sinua ja toteutti sanonnan "hyökkäys on paras puolustus".
tää sopis hyvin tuonne sinkku palstan kauheimmat treffikokemukset - ketjuun! :)

Alkuperäinen kirjoittaja outo tyyppi....:
Eräs mies kertoi mulle ,että se on pannut yli tuhat naista elämässään ja nussii joka kesä siinä 300 naista.Pitääkö tuollaista paskaa uskoa?

Hieman historiaa teille:
Olen huomionherättävä kaunis nainen.38 vuotias.
Vuosi sitten,lähdin tapamaan tätä miestä,oltiin kamalan ihastuneita toisiimme.
Mies asuu Lapissa ja itse asun Tampereella, siis kauas matkustin tyypin luokse ,koska luulin ,että tunne oli molemminpuollista,se oli selvä en muuten olisi matkustanut yksin noin kauas.
Ennen tapaamista lähetettiin toisillemme ihania viestejä ihan joka päivä ja mies soitti usein ,että ei voi odottaa on niin hulluna ja ihastunut minuun..itsekin olin.
Mutta,taisin erehtyä.....,jotakin tapahtui,koska parin päivän päästä sain yht'äkkiä märällä rätillä naamaan..

Alussa miehen käytös oli tosi herrasmiesmäinen minua kohtaan meillä oli hauskaa,oltiin kuin peppu ja paita!
Mutta,miehen käytös alkoi muuttua heti kun mies alkoi huomaa miten toiset miehet minua kuolasi jos yhdessä oltiin jossakin ulkona.( itse en ollenkaan kuolaa toisia miehiä ikinä jos tykkään jostakin miehestä)

Sitten kun tultiin illalla takaisin miehen kotia mies käyttäytyi ihan oudosti oli yht'äkkiä viileä ei katsonut minua silmiin kamalan ärsyyntynyt asenne välinpitämätön ja kylmä minua kohtaan.Ihmettelin mitä sitä vaivaa..? luulin että olen tehnyt jotakin..??
Sitten mies alkoi ärsyyntynesti selittää,että minun ei tarvitse luulla ettei hän saa toisia naisia,mies alkoi kohottaa ääntään ja sano' kyllä naiset minunkin perään kuolaa! ( en ollut huomannut yhtään tällaista) ;-))
Sitten mies kertoi minulle : pari päivää ennen tuloasi,olin paneskellut yhden varatun miehen vaimoa! heh hehheee! ja nauroi rumasti päälle! kyllä naiset minuakin kuolaa ja juoksee perässäni,ovat ihan hulluna minuun! ( ajattelin ,mitä v...a???
Mies kertoi vielä lisää...
että hän on saanut ja saa enemmän naisia selälleen on pannut enemmän naisia elämässään esim.kuin joku komea julkkis Tom Cruise!
Sitten mies kertoi minulle montako naista se panee joka kesä ,vähintään 300 naista.
ja kuinka monta naista se on nussinut elämässään,yli tuhat siis.
Ja sitten sain yht'äkkiä kuulla, että olen liian vanha hänelle? olin silloin 37 v.
ja että jos olisin ollut nuorempi mies olisi voinut tehdä meille tulevaisuudensuunitelmia...( mies tiesi jo heti aluss että olen 37 v )
( olin ihan tollollaan en tienyt mitä sanoa enkä antanut huomaa ,että minua loukkas,tuli kamalan paha mieli,ajattelin voi v..u,tää on kauheeta jo että se kehtaa tehdä mulle noin???

Miehen ulkomuoto ei ollut ollenkaan mikään erikoinen,ihan tavallinen pieni mies 162 cm lihava mahakin ( mahaa en alussa huomannut kun miehellä oli paita ja kolbertti yllään) oli kaljuakin. 39 vuotias sinkku.
Silloin vielä ihastuneena minuun mies kertoi ettei ole ikinä ollut naimisissa eikä asunut kenenkään naisen kanssa vielä yhdessä,eikä hänellä ole lapsia.
En katso toisnen ulkomuotoa jos synkkaa ja viihdyn toisen seurassa.

Tutustuin mieheen lomalla lapissa meillä todella synkkas viihdyimme yhdessä,oltiin oikeasti kamalan ihastuneita toisiimme!
mutta, sitten kun sain kuulla tuollaista paskaa ,minua todella kadutti ,että olin matkustanut ihastuneena tuollaisen tyypin luokse! monta sataa kilsaa.....
miksei se kertonut jo ennemmin mitä se puuhas ennen tuloani?? ja montako naista se panee turistisesonki aikana??
Antoi minulle vaan sellaisen vaikutuksen että ollaan ihastuneita ja tästä voi kehittyä jotakin,en muuten olisi ikinä matkustanut tyypin luokse jos olisin tiennyt!

Lopetin suhteen otin etäisyyttä,vaikka minulla oli vielä tunteita miestä kohtaan,koska en voinut unohtaa miehen möläytyksiä.
Ja mies vieläkin soittelee ja lähettää viestejä minulle,en ymmärrä jos tuollainen mies saa paljon naisia niin,mitä se tästä vanhasta ämmästä vielä haluaa?

Ihmettelin oikeastaan vieläkin miksi se teki mulle noin? pilasi kaiket....viikolla se on soittanut niin monta kertaa jo,että koko aika saan lataa puhelinta,en vastaa sille enää ikinä.

Tämän luettuani totean yksimielisesti:sohvis on todellinen kenslemanni.Ps.jotkut polttaneet hihojansa saatuani aikaan myrskyn aiheesta:nykynaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja kanssa:
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareilla:

Minäkin olen ollut tuhansien naisten kumppareiden kanssa sillälailla jo vuodesta 1965. Kumpparit eivät märise eivätkä oikuttele.

Tänäänkin olin kauniin naisen 40-numeroisten mustien Kontio-kumppareiden kanssa sillälailla.

Olen ollut "silleen" :) vain 5 miehen kanssa. Löysin parikymppisenä elämäni miehen enkä sen jälkeen ole tarvinut muita.

Itseäni aivan ällöttää ajatuskin, että olisi nussinut yli 100 kanssa - joko itse tai oma kumppani. Ois tosi ällöttävää, jos ukko ois sellanen, et ois uittanu munaansa joka toisessa vastaantulijassa. Saati että itse ois vatkannu vastaavasti kaikki tutut ja tuntemattomat läpi.

Löysin 19-v neitsyenä elämäni miehen ja vielä 25 vuotta siitä en ole muita kaivannut. olen ylpeä, hemmetin ylpeä siitä, että olen vain yhden miehen nainen !!!

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen missukka:
Löysin 19-v neitsyenä elämäni miehen ja vielä 25 vuotta siitä en ole muita kaivannut. olen ylpeä, hemmetin ylpeä siitä, että olen vain yhden miehen nainen !!!

Mistä tälläisen "Onnellisen missukan" löytäisi?
Nykyään kaikki valmiiksi koe-ajettu, jotkut jopa loppuun kuluneita.

Itsellä ollut yli 200 naista ja tämä on täysin totta.
Olen 32 vuotias ja seurustellut elämästäni n. 7 vuotta. Ikinä en ole seurustelukumppania pettänyt. Avovaimoni kanssa olen ollut nyt vajaat 2 vuotta ja kesällä naimisiin :) Rillutteluvuodet on siis takana, mutta hyvä niin.

Alkuperäinen kirjoittaja "Mussukka":
Mistä tälläisen "Onnellisen missukan" löytäisi?
Nykyään kaikki valmiiksi koe-ajettu, jotkut jopa loppuun kuluneita.

Millä helvetillä te oikeen ajatte niitä jos saatte heti kulumaan loppuun?

Niin ja vastaus itse ketjun aiheeseen.
Jos pelkkää hyväilyä ei lasketa ollenkaan niin 1:n kanssa olen ollut.

Enkä kyllä kadu yhtään etten ole ko. lajia ehtinyt ennen täysi-ikää harrastamaan.

Minusta ei naisena ole mitenkään HIENOA, että on ollut vaan yhden kanssa ja tuleekin vaan olemaan. Näin tosin ajattelin kaksikymppisenä seurustellessani nuoruudenrakkauteni kanssa.

Nyt minulla on ollut ehkä neljä miestä sen jälkeen ja olen avartanut maailmankatsomustani huomattavasti. Ei siinä ole mitään ylpeiltävää, että on ollut "vaan yhden" kanssa, ellei ole lesta. Kyllähän nainenkin tarvitsee kokemuksia löytääkseen oman seksuaalisuutensa ja tyydytyksensä paremmin. Pitää opetella ja kysyä, mieheltä, kaikessa rauhassa.

Mutta luulin minäkin 20-senä, että se eka poikaystävä ja se seksi oli "maailman parasta". Puh pah. Se oli kirjaimellisesti ihan perseestä.