monenko kanssa oot ollu silleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi77

Vieras
ihan uteliaisuuttani tässä kyselen että kuinka monen kans ihmiset on olleet sängyssä?
kun ois kiva tietää et oonko mä jo harvinaisuus, kun olen kolmekymppinen nainen ja olen elämäni aikana ollut viiden miehen kans.
jos avioliittoni nuoruuden rakastetun kans ois kestäny niin silloin olisin(kai?) ollut vain yhden miehen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja mimmi77:
ihan uteliaisuuttani tässä kyselen että kuinka monen kans ihmiset on olleet sängyssä?
kun ois kiva tietää et oonko mä jo harvinaisuus, kun olen kolmekymppinen nainen ja olen elämäni aikana ollut viiden miehen kans.
jos avioliittoni nuoruuden rakastetun kans ois kestäny niin silloin olisin(kai?) ollut vain yhden miehen kanssa.
En yhdenkään naisen, enkä miehenkään kanssa. Enkä ikinä tule olemaankaan, vaikka olenkin jo yli viisikymppinen ukkeli.

Alkuperäinen kirjoittaja vastaus tähän:
En yhdenkään naisen, enkä miehenkään kanssa. Enkä ikinä tule olemaankaan, vaikka olenkin jo yli viisikymppinen ukkeli.

En minäkään. Minulle naisten kumpparit riittävät tuomaan nautinnon.

Alkuperäinen kirjoittaja riittävät:
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus tähän:

En minäkään. Minulle naisten kumpparit riittävät tuomaan nautinnon.

Ja kumpparit eivät jäkätä. Poikuus on minullakin tallella ja ikää on +50.

Neljän. Sen poikaystävän, jolle neitsyyteni menetin, kanssa olin sängyssä kerran, sitten tuli ensimmäinen aviomieheni, sitten eroni jälkisen miesystävän kanssa olin sängyssä kahdesti ja neljäs on sitten nykyinen mieheni. Toivon kovasti, että tähän neljään se jääkin, sillä haluan olla nykyisen mieheni kanssa hamaan hautaan asti : ) Eli jos kolmea yhdyntäkertaa ei laskettaisi, niin olisin ollut sängyssä kahden ihmisen kanssa : )

kiitos vastauksista, monenlaista tapausta tuntuu olevan. : )
tuota kumpparijuttua en oikein ymmärrä, mut ei kai sitä kaikkee voi ymmärtääkään...

kaspian83:lle: toivottavasti löydät oikean, ihanan tyttöystävän!

viisikymppiselle ukkelille: Miks oot valinnu selibaatin?

no, mut mukavaa päivää kaikille!

Itse mietin tuota samaa asiaa jokin aika sitten, mutta luulen silti edustavani jonkilaista keskitasoa noissa suorituksissa miehissä.. en siis tasossa vaan määrässä. Kyllähän noita suurien lukemien kavereita varmasti riittää niitäkin, mutta näin tavallisena tallaajana kai normi määrä. En kyllä ole koskaan tarkasti laskenut, mutta nyt kun mietin taasen päädyin lukemaan 24. Pari pidempää seurustelusuhdetta on tietysti hieman hidastaneet meininkiä aina välillä, mutta näillä mennään!

Alkuperäinen kirjoittaja Herra79:

Itse mietin tuota samaa asiaa jokin aika sitten, mutta luulen silti edustavani jonkilaista keskitasoa noissa suorituksissa miehissä.. en siis tasossa vaan määrässä. Kyllähän noita suurien lukemien kavereita varmasti riittää niitäkin, mutta näin tavallisena tallaajana kai normi määrä. En kyllä ole koskaan tarkasti laskenut, mutta nyt kun mietin taasen päädyin lukemaan 24. Pari pidempää seurustelusuhdetta on tietysti hieman hidastaneet meininkiä aina välillä, mutta näillä mennään!

jotain kaksi-kolmekymmentä, vaikea sanoa tarkasti, ainakin puolen tusinaa tuoreimman avioliiton aikana. vaimolle kolme-neljäkymmentä ennen tapaamistamme ja sitten puolenkymmentä lisää naimisissaolomme aikana.

kiitos vastauksista, monenlaista tapausta tuntuu olevan. : )
tuota kumpparijuttua en oikein ymmärrä, mut ei kai sitä kaikkee voi ymmärtääkään...

kaspian83:lle: toivottavasti löydät oikean, ihanan tyttöystävän!

viisikymppiselle ukkelille: Miks oot valinnu selibaatin?

no, mut mukavaa päivää kaikille!

Viiskymppinen vastaa. Olen ollut aina niin ujo, etten ole uskaltanut lähestyä naisia.