Monen lapsen äiti, mitä ehkäisyä käytät?

vieras edelleen
Aiemmin ehkäisyrengas (tosi hyvä =) ), nyt miehelle tehtiin vasektomia (toivottavasti ihan jees ratkaisu, alkuun hänelle tuli tulehdus toimenpiteen jälkeen).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:38 illuusia kirjoitti:
Yhden lapsen äiti olen, ehäisynä meillä toisinaan kumiukkelit, useimmiten keskeytetty yhryntä.. :D
Eli tässä tuleva usean lapsen äiti.... :kieh: (sorry, en malttanut)

Mulla on kolmas pulla jo uunissa, mutta tässä olen miettinyt vaihtoehtoja kierukan ja jomman kumman sterilisoinnin välillä. En ole kyllä mieheltä kysyny, että mitä tykkäis, kun laittais putket kiinni.
 
Ennen lapsia pillerit. Ekan lapsen jälkeen kuparikierukka.
Toisen lapsen jälkeen ei ehkäisyä. Kolmannen jälkeen hormonikierukka.
Neljännen lapsen jälkeen jonkin aikaa kondomit.
Viidennen jälkeen hormonikierukka. Kuudennen jälkeen jonkin aikaa kondomit. Setisemännen jälkeen hormonikierukka ja viime keväänä sitten sterilisaatio. Kuopus silloin 3v.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:51 maijon kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 21:38 illuusia kirjoitti:
Yhden lapsen äiti olen, ehäisynä meillä toisinaan kumiukkelit, useimmiten keskeytetty yhryntä.. :D
Eli tässä tuleva usean lapsen äiti.... :kieh: (sorry, en malttanut)

Mulla on kolmas pulla jo uunissa, mutta tässä olen miettinyt vaihtoehtoja kierukan ja jomman kumman sterilisoinnin välillä. En ole kyllä mieheltä kysyny, että mitä tykkäis, kun laittais putket kiinni.
Nooh, pian 4 vuotta jo menty näin joten nyt jos sitten vahinko kävisi niin se olisi ihan ok. ;)
 

Yhteistyössä