Monen aikaa palkan pitäisi näkyä tilillä....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myyrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myyrä

Vieras
Saan tänään ihan ekan palkkani tästä uudesta työstä, mutta se ei näkynyt vielä tilillä.... Siinä oli muutenkin jotain ongelmaa, toimisto oli hukannut verokorttini, mutta kyllä sieltä pitäisi jotain ainakin tulla....

Mutta tosiaan sitä ihmettelin ettei vielä näy... tulisikohan viimeistään aamupäivän aikana?

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
kuten tuossa toisessakin ketjussa kirjoitin niin mä saan palkan yleensä 11-12 jälkeen päivällä. eli silloin on pankilla ajot, samoin kuin aamulla ja iltapäivällä. toivottavasti saat palkan aamupäivän aikana :wave:

Huomasin sen ketjun kun olin tän laittanut, samaan aikaan nostettu justiin... :ashamed:

Innolla odotan, että näen konkreettisesti rahaa lisää tilillä, koska tää on mun eka oikea palkka 4 vuoteen, kun olen kotiäitinä ollut :D

Jos mun palkkapäivä on 30.4, niin rahat on silloin tilillä, kun vaihtuu 30.4 päivä. Kyllä palkan kuuluis olla jo silloin 24 jälkeen tilillä, jos sinä päivänä on palkan maksu... (tilitoimiston/palkanmaksajan tulee huolehtia siitä, että palkka on silloin tilillä vaikka maksaisi eripankin kautta. )

Kyllä se raha pitäisi olla sun tilillä heti kun tämä päivä vaihtuu eli puolenyön jälkeen.
Aika outo tuollainen käytäntö, että vasta 11 aikaan maksetaan palkka :o

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kyllä se raha pitäisi olla sun tilillä heti kun tämä päivä vaihtuu eli puolenyön jälkeen.
Aika outo tuollainen käytäntö, että vasta 11 aikaan maksetaan palkka :o
Se "outo käytäntö" johtuu yleensä pankkien eräajojen hetkestä, ei työnantajasta.

Yhteistyössä