Moneltako soveliasta soittaa?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Monenko aikaan on hyvän maun mukaista soitella netissä myytävistä tavaroista?
Itse laitoin myytiin eilen tavaraa ja kyselyitä tuli puolen yön aikaan ja aamu kuudelta! Tympi herätä puhelimen piipitykseen. Oma syy toki kun en tajunnut tavoittelu aikaa laittaa mut luulin kyllä ihmisten tajuavan moneltako ei kannata soitella.
Miten on?

"Piu"
Tälläinen karkee heitto et aikaisintaan 8 aamulla ja myöhäisimmillään 8 illalla. Tällä välillä en itse ärsyyntyisi. Niin siis arkena piti sanomani, viikonloppuna en soittelis ennen 9 enkä illalla 18 jälkeen.

"wee"
En tiedä onko siihen mitään kiveen kirjoitettuja ohjeita, mutta itse varmaankin pyrkisin ajoittamaan soittelut n. klo 10-18 väliselle ajalle. Tietysti sitten joku aamun aikaisin lintu ehtisi napata tavarat nenän edestä, mutta en itse kyllä kehtaisi soittaa yöllä tai aikaisin aamulla. :D

Itse ajattelen että soittaminen ja tekstaaminen 8-20 välillä on soveliasta. En kuitenkaan koskaan ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka kitisee siitä, että tekstiviesti herättää aamulla tai yöllä. Puhelimestahan saa äänen pois tai jos on pakko olla puheluiden takia äänet päällä, niin tekstiviestitkin saa äänettömälle.

"Aloittaja"
Itse ajattelen että soittaminen ja tekstaaminen 8-20 välillä on soveliasta. En kuitenkaan koskaan ole ymmärtänyt ihmisiä, jotka kitisee siitä, että tekstiviesti herättää aamulla tai yöllä. Puhelimestahan saa äänen pois tai jos on pakko olla puheluiden takia äänet päällä, niin tekstiviestitkin saa äänettömälle.
SEpä just kun on pakko pitää puhelimessa ääniä päällä,niin tekstiviesti kuin soittoääniä. Enkä mielestäni kitise mutta ihmettelen kovasti että noihin aikoihin pitää tuntemattomia ihmisiä häiritä kun ei ole kiireellinen asia.

Yhteistyössä