Moneltako sossun rahat tulevat tilille?

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
Anneli
Tilanne se, ettei olla kuukauteen saatu kun lapsilisät, molemmat lomautettiin, ruokakauppaan pitäis päästä, moneltakohan ne näkyy? Meillä on sama pankki kun sossulla.

Kiitos.

Anneli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei se pankista oo kiinni...Voi näkyä vasta 3 jälkeen. millon oot laput vienyt?
Tänään kävin aamulla, sanoi että näkyy tilillä iltapäivällä, kun sama pankki, muuten olis mennyt 2 pankkipäivää.

vieras taas
Alkuperäinen kirjoittaja Anneli:
Tänään kävin aamulla, sanoi että näkyy tilillä iltapäivällä, kun sama pankki, muuten olis mennyt 2 pankkipäivää.
Just, täällä kun vie ni aikasintaan suraavana päivänä näkyy. mut joo voi mennä yli 3 ennen kun näkyy

Anneli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Anneli:
Just, täällä kun vie ni aikasintaan suraavana päivänä näkyy. mut joo voi mennä yli 3 ennen kun näkyy
Ok. Eli tarvii vaan odotella ja tarkistella saldoa. Olis ollut hyvää aikaa nyt lähteä mut eipä voi mitään =)

vierailija
@ Mansesta Vitun pelle oo oikeassa keskutelussa tai mee vittuu homo! mä tuun tappaan sut jos et mee vittuuuu! Ja joo lets get on the subject! sossun massit yleensä tulee tossa 12-17+ aika välillä ainaskin keski-pohjanmaalla ja mulla on aina terä-ase muka missä sitten liikun eli vittu ! mulle ei vittuilla ja tämmöset vitun pellet jotka on foorumeille ja niilla ei ole MITÄÄN ASIAAAAAAAA TÄNNE, minä en tykkää. come try me lets make a battle a pointment, get me in touch if you feel like seeeing Blood! Hautsi2013@hotmail.fi ill be waiting specially Mansesta ja kaikkia vitun hyvä tulosia pellejä ! mä tapan ja otan teidän kamat yeah pretty simple if you fuck with me.

Mut joo back to topic siis kello 12 Tai kello Viiden jölkeen näkyy tilillä.
Sossun -MASSIT-

Yhteistyössä