Monelta saan herättää miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyttt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyttt

Vieras
Ja mennä itse nukkumaan? Se tuli yövuorosta 7 ja 8 meni nukkumaan. Itse oon nukkunut viime yönä vajaa 3 tuntia. Ensin en saanut unta ja sen jälkeen koiralle tuli ripuli ja se halusi pihalle puolen tunnin välein. Kun koira nukkui, vauva heräsi. Mua väsyttää!

Anna sen nukkua nyt pari tuntia vielä. Etkö oikeasti muka jaksa siihen asti edes? Jos et niin kysy apua sukulaisilta. Meilläkin mies on yötöissä ja ei tulisi mieleenkään herätellä sitä ennen kl 16. Yritä ymmärtää että yötyö on oikeasti raskasta ja sen päälle pitää saada nukkua 7-8 tuntia vähintään, mielellään enemmänkin.

Mua myös valvotti, uni tuli joskus vailla kolme ja viideltä soi kello, parhaimmassa unessa. Edellinenkin yö valvoessa samoin. Tässä sitä vaan sinnitellään ja töitä tehdään.
Kolmen tunnin unilla olisin oikein onnellinen ja pirteä.

Anna nukkua joku 4- 5 tuntia. Ei mies sua enempää unia tartte, jos on poikkeuksellista. Meet vaikka pariks tunniks nukkumaan, ja annat sit miehen jatkaa unia.

sä oot ilmeisesti äitiys tai perhevapaalla. antaisin miehen nukkua, väsyttäisin vauvan ja laittaisin sen nukkumaan. vaikka vaunuihin, ja menisin sitten itsekin päikkäreille, olettaen että herään itkuhälyttimeen/asetettuun herätykseen.

Yhteistyössä