vieras
en ole pitkään aikaan herännyt tuohon aikaan ja mietin, et moneltahan laittas nukkuun, ku muuten olen nukkunut niin pitkään kuin lapsikin eli johonki kasin pintaan..
miten sä jaksat? mul kyl rytmi nii kallistunu yön pikkutunneille, et en varmaan saa unta ennen puoltayötä.. ja siis kyse aikuisesta.Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:puolilta öin meen nukkuun kun töihin herätys tuohon aikaan
No jos yks yö ei olisi ihan niin vakava juttu...Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun nykyään korostetaan tuota 8h yö unia..
On se silti yksilöllistäkin. Mulla sellanen 8-9h on aika passeli. Tarvin unta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun nykyään korostetaan tuota 8h yö unia..
Mulla ei auta, vaikka menisin nukkumaan 15 tuntia ennen herätystä. Nukahdan kun nukahdan enkä ole kokenut tuntikausien sängyssä pyörimistä mitenkään virkistäväksi. Mun sisäinen kelloni on sellainen, että nukahdan joskus klo 3-4 aamuyöllä ja jos kello soittaa 5:30, olen ihan zombie ja äärettömän kärttyinen. Se, että menisin sänkyyn kieriskelemään klo 22, ei hyödytä yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun nykyään korostetaan tuota 8h yö unia..
mä olen kyl sillai hyvä nukkuun, et toisinaan pääsen uneen jo kympiltä ja herään sit kasin maissa lapsen kans..Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla ei auta, vaikka menisin nukkumaan 15 tuntia ennen herätystä. Nukahdan kun nukahdan enkä ole kokenut tuntikausien sängyssä pyörimistä mitenkään virkistäväksi. Mun sisäinen kelloni on sellainen, että nukahdan joskus klo 3-4 aamuyöllä ja jos kello soittaa 5:30, olen ihan zombie ja äärettömän kärttyinen. Se, että menisin sänkyyn kieriskelemään klo 22, ei hyödytä yhtään mitään.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kun nykyään korostetaan tuota 8h yö unia..
Minkä takia sun pitää nousta huomenna 5:30? Mulla on usein kukonpiarasun aikaan herätys siksi, että joudun lähtemään jonnekin päin Suomea tai maailmaa työmatkalle. En nuku edeltävänä yönä ollenkaan, mutta nukun sitten junassa/lentokoneessa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon niin stressi kaikesta.. ärsyttää, ku tällainen asia stressaa ja en saa varmaan yöl unta..
lähen pitkästä aikaa kaverin kans reissuun ja tietenki sinänsä jo se jännitää.. huomaa varmaan, et olen ollut kotona kesästä asti lapsen kanssa..Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minkä takia sun pitää nousta huomenna 5:30? Mulla on usein kukonpiarasun aikaan herätys siksi, että joudun lähtemään jonnekin päin Suomea tai maailmaa työmatkalle. En nuku edeltävänä yönä ollenkaan, mutta nukun sitten junassa/lentokoneessa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon niin stressi kaikesta.. ärsyttää, ku tällainen asia stressaa ja en saa varmaan yöl unta..
Jos sä et ole se, joka joutuu ajamaan, niin jos ei uni tunnu tulevan, valvo. Ja nuku matkalla. Kaverille voi sanoa, että otat pienet tirsat.Alkuperäinen kirjoittaja ap:lähen pitkästä aikaa kaverin kans reissuun ja tietenki sinänsä jo se jännitää.. huomaa varmaan, et olen ollut kotona kesästä asti lapsen kanssa..