monelta laitatte nukkuun, jos herätys on 5.30?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
en ole pitkään aikaan herännyt tuohon aikaan ja mietin, et moneltahan laittas nukkuun, ku muuten olen nukkunut niin pitkään kuin lapsikin eli johonki kasin pintaan..

Mä herään joka toinen viikko töihin tuohon aikaan, ja yleensä olen ihan poikki jo ysin maissa ja kömmmin pikkuhiljaa sänkyyn. Jos hyvin käy, niin ennen kymppiä olen unessa.

Vai oliko tässä kyse lapsista...

Mä herään 5:45 ja nukkumaan menen kello 22:30-01:00. Vaihtelee siis.

Lapseni laitan nukkumaan kello 20-20:30 ja kiskon sängystä kuudelta, jos kiskon: yleensä mies vie, ja lapset saavat nukkua pidempään. Mutta käsitin, että tässä kysyttäisiin aikuisen nukkumaanmenoaikaa.

Stiina
Siis herääkö lapsi samaan aikaan? Itse herään 5.15 ja yritän kymmeneltä olla nukkumassa, vaikeaa, toinen viikko menossa :) Poika herää 6.00 tai siis herätän, nukkumaan yritän saada ysin maissa.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kun nykyään korostetaan tuota 8h yö unia..
Mulla ei auta, vaikka menisin nukkumaan 15 tuntia ennen herätystä. Nukahdan kun nukahdan enkä ole kokenut tuntikausien sängyssä pyörimistä mitenkään virkistäväksi. Mun sisäinen kelloni on sellainen, että nukahdan joskus klo 3-4 aamuyöllä ja jos kello soittaa 5:30, olen ihan zombie ja äärettömän kärttyinen. Se, että menisin sänkyyn kieriskelemään klo 22, ei hyödytä yhtään mitään.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
kun nykyään korostetaan tuota 8h yö unia..
Mulla ei auta, vaikka menisin nukkumaan 15 tuntia ennen herätystä. Nukahdan kun nukahdan enkä ole kokenut tuntikausien sängyssä pyörimistä mitenkään virkistäväksi. Mun sisäinen kelloni on sellainen, että nukahdan joskus klo 3-4 aamuyöllä ja jos kello soittaa 5:30, olen ihan zombie ja äärettömän kärttyinen. Se, että menisin sänkyyn kieriskelemään klo 22, ei hyödytä yhtään mitään.
mä olen kyl sillai hyvä nukkuun, et toisinaan pääsen uneen jo kympiltä ja herään sit kasin maissa lapsen kans..

Keittiönoita
mä oon niin stressi kaikesta.. ärsyttää, ku tällainen asia stressaa ja en saa varmaan yöl unta.. :(
Minkä takia sun pitää nousta huomenna 5:30? Mulla on usein kukonpiarasun aikaan herätys siksi, että joudun lähtemään jonnekin päin Suomea tai maailmaa työmatkalle. En nuku edeltävänä yönä ollenkaan, mutta nukun sitten junassa/lentokoneessa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
mä oon niin stressi kaikesta.. ärsyttää, ku tällainen asia stressaa ja en saa varmaan yöl unta.. :(
Minkä takia sun pitää nousta huomenna 5:30? Mulla on usein kukonpiarasun aikaan herätys siksi, että joudun lähtemään jonnekin päin Suomea tai maailmaa työmatkalle. En nuku edeltävänä yönä ollenkaan, mutta nukun sitten junassa/lentokoneessa.
lähen pitkästä aikaa kaverin kans reissuun ja tietenki sinänsä jo se jännitää.. huomaa varmaan, et olen ollut kotona kesästä asti lapsen kanssa.. :whistle:

Keittiönoita
lähen pitkästä aikaa kaverin kans reissuun ja tietenki sinänsä jo se jännitää.. huomaa varmaan, et olen ollut kotona kesästä asti lapsen kanssa.. :whistle:
Jos sä et ole se, joka joutuu ajamaan, niin jos ei uni tunnu tulevan, valvo. Ja nuku matkalla. Kaverille voi sanoa, että otat pienet tirsat.

Yhteistyössä