Monelta 6v nukkumaan?

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eskari päivinä kahdeksan jälkeen ja herää kuuden jälkeen. Nukkuu viel päikkärit eskarissa. Vapaapäivinä menee yheksän aikaan nukkumaan ja herää kahdeksalta.
Viikonloppuisin menee kymmenen tienoille ja herää kahdeksan aikoihin. Niin ja tarhapäivät vain ke-to-pe
 
Meillä 5v ja 7v menee joka päivä nukkumaan n.20,viim.nukkuvat klo 21.Näin myös viikonloppuna,koska heräävät joka aamu ihan itse viim.klo 7(näin tekivät myös koko 2,5kk:n kesäloman ajan),ei nuku myöhempään aamulla,vaikka valvoisi illalla,kokeiltu on.
 
mein 6v menee n.19.30 yleensä. Joskus jopa aikasemmin. Ja nukkuu noin tunnin tarhassa päikkäreitä. Herää arkisin kuudelta ja viikonloppusin kasilta.

Samaan aikaan menee esikko ja kuopuskin unille ja heräävät samaan aikaan. Esikko ei nuku päikkäreitä (on tokaluokalla) ja pienin nukkuu 2h tarhassa päikkäreitä.

kovaunisia meillä!!
 
Joka päivä 21 ja heräilee 7-7.30 joka ikinen päivä. ja Päikkärit nukutaan tai vähintäänkin tunti levätään sängyssä.
(Nyt kun oltiin mökkeilemässä niin venyi aina johonki 22-23 ennen kuin malttoi nukkua...)
 
utelias
No mukava kuulla etten ole ainoa joilla lapsi menee petiin 19-20.
Oon saanut kuulla haukkuja niin monesta suunnasta sen takia kun laitan lapset tuohon aikaan unille. Kun kuuleman mukaan pitäisi antaa valvoa pidempään...
 
näin meillä
Nukkumaan arkisin heti iltapalan jälkeen eli n.19.30.Aamulla herätellään eskariin 7.30.Ei nuku päiväunia.Viikonloppuisin saa valvoa myöhempään,korkeintaan 21 ja silloin herää 8-9 aikaan itsekseen.
 
Eskaripäivnä nukkumaan klo 21 ( viimeistään 21.15 ) ja herätys 7.45.

Perjantaisin n. klo 21.45 ja lauantaisin n. 21.30.
Eli tarkoittaa sitä, et pe-iltana saa valvoa pisimpään.
Viikonloppuisin nukkuu ainakin klo 8.30, useimmin klo 9 asti.

..ja tää tyyppi nukahtaa alle 5 min siitä kun menee sänkyyn, ninku kaikki meidän perheessä :D
 
"Vierailija"
Meillä 7v.käy nukkumaan 20-21.nukuu aika pian ja 5v.käy samoihin aikoihin ei millään asetu nukkumaan ja sit yöllä herätään ja valvotaan 2-3tuntia joka toinen yö.Mitä pitäisi tehdä et sais pojan nukkumaan?Syksyllä olisi eskariin lähtö.
 
"vieras"
6v eskaripoika menee nukkumaan 19-19:30 ja herää 6:00.
Eskarissamme ei voi nukkua päikkäreitä - olisi kyllä unen tarpeessa. Haukottelee aina, kun ajetaan hoitopäivän jälkeen kotiin :(
 
IhanaValo
Meillä ollaan iltatoimille alettu vähän ennen klo 20, klo 20.30 mennessä on molemmat tytöt (6v. ja 3v.) sängyissään ja iltasadutkin luettu. Klo 21 mennessä yleensä nukkuu kumpikin, pienempi nukahtaa nopeammin.
 
"Piiku"
Syksyllä eskariin menevä menee nukkumaan viimeistään klo 21 ja herää aamulla 8-8.30. On nyt kotona kun olen äitiyslomalla. Syksyn tullen pitänee aikaistaa nukkumaanmenoa.
 
Meidän 5v 8kk menee sänkyyn 20.30, nukahtaa 5-10 minuutissa ja herää aamulla n. 7.30. (Oon kotona lasten kanssa, joten saa nukkua niin pitkään kuin haluaa, mutta tuohon aikaan herää, usein jo seitsemän jälkeenkin.)
 

Yhteistyössä