Monelleko tää olis ok?

Mä oikeasti olen miettinyt, että seuraavan kerran kunhan on vaan mahdollista niin maksan lisämaksun jostain plusluokasta. Että olisi vähän väljempää.

Se muuten on todella inhottavaa olla isokokoisen ihmisen vieressä lentokoneessa sillit supussa. Jos se on oma mies, se ei haittaa niin paljon, koska silloin muutenkin haluaa kyhnyttää kyljessä kiinni. Mutta jos on joku tuntematon, mulle pitäisi maksaa kyllä huonommista olosuhteista.

muuttanut
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Kukaan ei tohon vessa juttuun kommentoinut :eek: Vai onko sekin ok?
Ihan perseestä ;)

Ei kun oikeesti toi menis kyllä liian pitkälle, siellä ollaan kuiteskin maksavina asiakkaina, ihan niinku kahviloissakaan ei maksavan asiakkaan tarvi enää vessasta maksaa erikseen. Sinne lennolle taitaa olla aika vaikeeta mennä ilman et olis maksava asiakas tai henkilökuntaa.

vieras
Kerran oon kuuden tunnin lennon ajan istunut vahvasti ylipainoisen naisihmisen vieressä ja voin rehellisesti sanoa, että kävi jo v******maan. Nousun jälkeen veti käsinojan ylös meidän välistä ja vyöryi estotta mun puolelle. Ruokaillessa ei voinut laskea pöytää alas ku maha oli edessä. Joutui pyytämään lisäkappaleen turvavyöhön että sai kiinni.

Edellämainituista eniten otti päähän se, että hänen kilonsa vähensivät merkittävästi mun matkustusmukavuutta eli pienensivät mun elintilaani lennon ajan! Eli olin maksanut täyden hinnan penkistäni, jolla sain vain puoliksi istua.

Ja ei, lentoemoille valittaminen ei auttanut, koneessa ei ollut vapaita paikkoja.

Eli kannatan kilomaksuja lämpimästi. Vessa saisi olla maksuton. Tai sitten hinnoittelu käytetyn ajan mukaan ;)

Yhteistyössä