Monelleko palstalaiselle laitat yv:itä?*Gallupin poikasta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap, tosi onnistunut kuva sinusta profiilissasi. Kaunis.

Tämän kommentin innoittamana vilkaisin profiiliasi myös.
Olen muuten Valon kantiksessa ( nyt hän ei kai raitistuttuaan missään enää edes käy) yrittänyt lempeästi estellä häntä lähtemästä toisaalle kädestä kiinni pitämällä. Noloa.

:o :kieh:

Samalla reissulla pyysin häneltä neljä nimmaria kolmelle sukulaislapselle ja lapseni kummitädille ( kaikki enemmän tai vähemmän faneja). Muuten olen aina kunnioittanut hänen yksityisyyttään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ap, tosi onnistunut kuva sinusta profiilissasi. Kaunis.

Tämän kommentin innoittamana vilkaisin profiiliasi myös.
Olen muuten Valon kantiksessa ( nyt hän ei kai raitistuttuaan missään enää edes käy) yrittänyt lempeästi estellä häntä lähtemästä toisaalle kädestä kiinni pitämällä. Noloa.

:o :kieh:

Samalla reissulla pyysin häneltä neljä nimmaria kolmelle sukulaislapselle ja lapseni kummitädille ( kaikki enemmän tai vähemmän faneja). Muuten olen aina kunnioittanut hänen yksityisyyttään.

Seuraavan kerran kun näät niin voit pyytää yhen lisää.. :whistle:

Seuraavan kerran kun näät niin voit pyytää yhen lisää.. :whistle:

Voin sen tehdä, jos hänet näen. Mutta tehtävä on haasteellisempi kuin ennen, koska olen muuttanut toisaalle saman kaupungin sisällä.

Noo,kyllä mie jaksasin oottaa :D

:'( :ashamed:

Parin palstalaisen kanssa tulee laittettua usein viestiä puolin ja toisin.
Sitten on jonkin verran yksittäisiä palstalaisia jotka saattaa laittaa viestiä ja tietenkin vastaan niihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ihan kenelle nyt sattuu olemaan asiaa tai vastaan, jos joku laittaa minulle viestin.

Näinpä se minullakin on :wave:

Palstahistoriani on aika pitkä, ja eilen huomasin yksityisviestikansioni tulleen ensimmäistä kertaa täyteen.

Yhteistyössä