Banneista vielä modeille ja kaikille palstalla oleskeleville.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kerro kuka oon, eikä se ketään kiinnostakkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En kerro kuka oon, eikä se ketään kiinnostakkaan

Vieras
Nyt kun bannaus on tullut muoti-ilmiönä tänne palstalle, niitä jaetaan ilmeisesti aika helposti ja heppoisin perustein. Niin modet olkaa ainakin tasapuolisia niitä jakaessanne. Täällä on esim. yksi nikki joka on, siis tunnettu usein palstalla oleva nikki on vielä kyseessä, alkanut perskärpäseksi ainakin 6 palstalaiselle. Harjoittaa piilovittuilua ja tekee itse piilovittuilu aloituksia. Esim. voitte käydä lukemassa avauksen palstalaisten oma cheerladerjoukkue. Se on suoranaista piilovittuilua, joten kyseinen nikki joutaisi myös bannattavaksi joksikin aikaa. Tää ei ole ainut avaus, jonka on tehnyt kyseiseen tyyliin. Lisäksi vittuilua esiintyy useissa ketjuissa, jos vaan tää henkilö pienenkään mahdollisuuden saa.

6837.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
jaa, muakin kiinnostais kuulla modejen vastausia kyseiseen kysymykseen
ja tähän kans:

Onkos se nyt sitten ihan oikein, että tällätavalla "sivuhuomautuksilla" paljastetaan, kuka milloinkin harmailee?
Esim. just tuo mielenkiintoista kommentti ja se, että modet näkee ip-numeron, sillä perusteella banni, vaikka Tytsi ei ole sanonut mitään rumaa omalla nikillään... Tytsi on sentään täällä ollut tunnistettavasti omalla kuvallaan. Mun mielestä ei olis saanu paljastaa, että on harmaillut omassa aloituksessaan!

Ihan älytöntä koko bannailu. ZB on bannattu näiden parin vuoden aikana pariin kolmeen otteeseen. ja ip kun vaihtuu (tai jos ei jaksa odottaa, voi vaihtaa saman tien itse) pääsee takaisin siltä istumalta. Joten aika huvittavaa loppujen lopuksi on kuvitella, että jos joku haluaa kohahduttaa palstaa räväköillä mielipiteillään, että hän bannauksen avulla poissa pysyisi. Mutta miten vaan, voihan sitä harrastella. :D

Yhteistyössä