Vielä 0:lle, syksyllä sit musta tulee täti,odotan jo ihan hulluna sitä, siis tädiksi tulemista
Emme-Liina 37 01.07.2008 #26 Vielä 0:lle, syksyllä sit musta tulee täti,odotan jo ihan hulluna sitä, siis tädiksi tulemista
sinihammas 01.07.2008 #30 Kolmelle, ihan pian neljälle. Tulen olemaan täti varmaan hirveän_monelle. Minulla kun on 10 sisarusta.
Kolmelle, ihan pian neljälle. Tulen olemaan täti varmaan hirveän_monelle. Minulla kun on 10 sisarusta.
SiipirikkoLehmä 01.07.2008 #34 13:lle... noista kaksi on sijaislapsia, mut täti niille yhtä lailla... niin ja kolmen siskon lapsia nämä...
13:lle... noista kaksi on sijaislapsia, mut täti niille yhtä lailla... niin ja kolmen siskon lapsia nämä...
ammis 01.07.2008 #40 3 biologiselle ja 2 kaverin lapselle. Kaverin lapset sanoo mua tätäks jolla kutsuu myös omaa biologista tätiään. Kaverin lapset tuntuu kyllä vähän ku ne ois omia, ollaan kaverin kanssa tosi läheisiä.
3 biologiselle ja 2 kaverin lapselle. Kaverin lapset sanoo mua tätäks jolla kutsuu myös omaa biologista tätiään. Kaverin lapset tuntuu kyllä vähän ku ne ois omia, ollaan kaverin kanssa tosi läheisiä.
A shadieeyah 01.07.2008 #48 viimeisimmän tiedon mukaan 11 ellei veljeni ole saanut vaimonsa kanssa jälkikasvua