Monellako silikonit täällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eksyikö kysyvä tieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole eikä tule. Haluaisin, että mulla olis 70B:t, mutta en halua leikata tervettä kudostani rikki ja tunkea jotain muovia sisääni. Ja jos mun sisään tungettaisiin silikonimöykyt, niin ei mun *rinnat* silti mun mielestä olis yhtään isommat. Ne olis edelleen pienet rinnat, jotka olisi täytetty silikonilla. Ei sovi mun tyyliin.

Olen joskus miettinyt, kun olen nähnyt oikein kaunisrintaisen naisen. Pidän kuitenkin rinnoistani, vaikkeivät ne täydelliset olekaan. Onneksi sitä mukaa, kun rinnat rupsahtavat, niin seksitaidot kasvavat;)

Onneksi rintaliiveillä saa rinnat näyttämään kauniilta. Mielestäni rintojeni koko sopii hyvin muuhun kehooni enkä sen vuoksi haaveile isommista rinnoista, koska silloin näyttäisin liian "etupainotteiselta".

Tykkään nukkua vatsalleen ja harrastan aika paljon liikuntaa. Pidän siitä, että rintani eivät ole tiellä eikä haittaa elämää millään tavoin. Jos minulla olisi omien rintojeni tilalla "muovipallot", niin uskoakseni ne tuntuisivat ja häiritsisivät minua. En myöskään usko, että antaisin kauhean hyvää kuvaa tyttärelleni siitä, että heti kun alkaa vähän rupsahtamaan, niin heti pitää näyttää kauniilta hinnalla millä hyvänsä.

Ei ole. Hoikkaan vartalooni sopii mielestäni parhaiten tällaiset sopivan pienehköt rinnat. En ottaisi silikoneja muutenkaan koska se olisi minusta tavallaan itsensä huijusta. Samasta syystä en käytä edes paksusti topattuja rintaliivejä, puhumattakaan geelirintaliiveistä :)

En oleta että te nyt ymmärtäisitte mun ajatuksenkulkuani tässä asiassa, mutta näin minä ajattelen.

Toinen tissi on pienempi kuin toinen. Molempiin alkaa maan vetovoima jo vaikuttaa selvästi. Muoto ei ole pyöreä vaan lähempänä löysää ketunnokkaa. Jotain aan ja been väliltä kai. Pari mukulaa niillä on ruokittu. Vastauksen kysymykseesi osaat varmaan tulkita jo tästä.