Monellako palstalaisella ei ole lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tirsku

Aktiivinen jäsen
03.07.2009
4 681
0
36
Kun kaikki täällä tuntuu olevan lapsellisia :D niin jäin miettimään, että onko täällä kuin paljon lapsettomia.

Miksi ei oo lapsia? Onko toiveissa? Minkä ikäisiä ootte?

Ei vielä lapsia, mutta haaveissa olisi kolme. Lähinnä lueskelen ja harvoin mitään kirjoitan, koska hankala ottaa kantaa esim. yösyöttöihin.. ;) Sitten kun toivottavasti joskus saan lapsen, niin aion rekisteröityä palstalle. :)

27 ja ei ole lapsia. En ole niitä vielä kertaakaan halunnut ja elämäntilanne on väärä. Meidän suvussa lapset hankitaan myöhään ja ellen niitä silloin saa katson että niin on tarkoitettu.

Alkuperäinen kirjoittaja -mila:
Ei vielä lapsia, mutta haaveissa olisi kolme. Lähinnä lueskelen ja harvoin mitään kirjoitan, koska hankala ottaa kantaa esim. yösyöttöihin.. ;) Sitten kun toivottavasti joskus saan lapsen, niin aion rekisteröityä palstalle. :)

En lukenu ekalla kerralla niin tarkkaa, että oisin huomannu kaikki kysymykset. :) Eli minä oon 23 ja mies 34. Oon ehkä niin perinteinen, että haluaisin ensin naimisiin. :) Lisäksi kumpikaan meistä ei ehkä oo ollut vielä valmis luopumaan siitä vapaudesta mitä on kun ei ole vielä lapsia. Ollaan matkusteltu paljon ja jos vaikka kello 2 yöllä tekee mieli lähteä vaikka ajelemaan jonnekin, on vaan lähdetty. Mutta ehkä pian lapset voisivat olla kivoja.. :)

Yhteistyössä