lumihiutale leijailee
Aina vaan menee väärin, kun katon että nyt tämä vauva on xxx ja aina menee väärin.
Meillä ainakin (TYKS) automaattisesti tehtiin sairaalassa testit ovatko identtiset vai ei. Minulla on siis 1kk ikäiset kaksos pojat.Alkuperäinen kirjoittaja Kielokki:Identtiset tytöt 1,5 vuotta, todennäköisesti.
Emme ole teettäneet dna-testejä joten 100% varmoja ei voida identtisyydestä olla. Mutta yksi istukka vain löytyi, tytöt on samannäköiset, vaikka kuitenkin niin erilaiset. Mutta eiköhän ne kuitenkin ole identtisiä...
Aijaa, miten se tehtiin?Alkuperäinen kirjoittaja vadelma-86:Meillä ainakin (TYKS) automaattisesti tehtiin sairaalassa testit ovatko identtiset vai ei. Minulla on siis 1kk ikäiset kaksos pojat.Alkuperäinen kirjoittaja Kielokki:Identtiset tytöt 1,5 vuotta, todennäköisesti.
Emme ole teettäneet dna-testejä joten 100% varmoja ei voida identtisyydestä olla. Mutta yksi istukka vain löytyi, tytöt on samannäköiset, vaikka kuitenkin niin erilaiset. Mutta eiköhän ne kuitenkin ole identtisiä...
Vissiin katsoivat istukasta ja/tai verestä joka otettiin napanuorista.Alkuperäinen kirjoittaja kaksosäippä samannäköiset:Aijaa, miten se tehtiin?Alkuperäinen kirjoittaja vadelma-86:Meillä ainakin (TYKS) automaattisesti tehtiin sairaalassa testit ovatko identtiset vai ei. Minulla on siis 1kk ikäiset kaksos pojat.Alkuperäinen kirjoittaja Kielokki:Identtiset tytöt 1,5 vuotta, todennäköisesti.