Möller tupla ja raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitamiineistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitamiineistä

Vieras
Onkohan alkuraskaudessa mitään haittaa, kun olen päivittäin ottanut möller omega 3:sta? ja nyt luin, että siitä voi olla haittaa raskauden aikana? vaikuttaakohan se nyt sikiöön? tarviiko raskauden aikana syödä kalaöljyä? mikä valmiste olisi hyvä?

Eikös siitä pitäis ennemminkin olla hyötyy ku haittaa..
Ihan normaaleita noista mun 4stä on tullu ku oon syöny kalaöljykapseleita raskaana. Normaaleita ne on myös vaikka en ihan tarkasti jokikistä ruokasääntöö oo raskaana noudattanutkaan.. ;)

näissä tilanteissa kannattaa kysyä apteekista, ja kyllä olen syönyt viikolta 17 asti aktiivisesti päivittäin multivitan omega 3 kalaöljykuulia, ihan niitä tavallisia. Mitään raskaus #muka# "omega 3"-kuulia en suosittele, niissä on joku huijaus, tai ainakin sisältö on murto-osan vastaavasta tavallisesta. sisältö sama, määrät eroaa reilusti!!!

eli jos siinä ei ole a-vitamiinia, söisin :)

En osaa varmana tietona tätä sanoa, mutta muistelisin että kalaöljyvalmisteiden ongelma raskaana oleville on niiden sisältämä A-vitamiini. Jos saat ravinnosta muutenkin paljon A:ta niin voit saada sitä sitten liikaa.. Tarkista mitkä ovat A-vitamiinin rajat raskaana ja mieti asia omalle kohdallesi.