"Mökötänkö"turhaan...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh taas

Vieras
En tiedä muistaako kukaan,viime viikolla kirjottelin kun mummoni sanoi mulle että meidän ei pitäisi ottaa yhtään lemmikkejä kun ollaan,ja varsinkin minä heikkohermoisia ja nopsaan suutahtavia:Ooltiin silloin siis oottamassa uutta koiravauvaa kotia...olen helposti syttyvä mutta mummoni mielestä tämä on sama kuin olisin väkivaltainen;ja ikinä en ole niin muksuja kuin eläimiä lyönyt tai muutenkaan kurittanut:(

Tämä mummon pinttymä mun heikkohin hermoihin juontaa juurensa siitä kun tota meidän ekaa koiraa komennettiin hänen mielestään liikaa(terri ja tosi omapäinen:))
ja jos tyttöäni komennan vähänkin niin heti on naukumassa välissä!

Sanoi vielä lopuksi tosiaan että häntä säälittää ja pelottaa koirien puolesta:"älkää hermojanne niihin menettäkö ja lyökö niitä!"ETTÄ NÄIN:(
ja tosiaan mitään ei ole annettu hälle aihetta syyttää meitä väkivallasta:O
eli jos on huonot hermot on automaattisesti väkivaltainen kaikkea kohtaan!
Ja en edes ole tuota huonohermoisuuttani näyttänyt mitenkään huutamalla tai muuta vastaavaa:Ojos suutun helppoon niin murisen itsekseni enkä edes ääntäni korottele.

Sori paasaus,suututtaa vaan niin kamalasti kun aiheetta todellakin syytellään ja noin pahasti sanotaan,ja silti pahalta tuntuu myös olla mykkäkoulussa koska myöskin unhdan helposti riidat;mutta tää nyt oli musta tosi ilkeä homma joten mietin nyt että miten jatkossa kun ei yhtään huvita olla yhteyksissä:(
Mitä mieltä te olette?olenko turhaan suuttunut "vieläkin"?miten te reagoisitte tilanteeseen?

no vähän joo mökötät turhaan. mä en oikein osaa aikuisen ihmisen elämään sellasta istuttaa - että mököiltäs päivätolkulla .
anna mummos puheet mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. :)

yleensä meneekin ohi korvien mutta nyt ei niin helpolla:(olen muutenkin niin paljon kuittailua saanut lyhyelle aikaa kuulla mummolta,hän purkaa minuun siis omaa pahaa oloaan,mutta tää nyt oli jo jotain mikä mun mielestä meni ohi:(saako noin muka sanoa??
olenhan mä herkkä mutta jotenkin vaan tuntuu että tommosta en ihan heti voi anteeksi antaa...vaikka miten mummoni on mutta ei hän nyt mitä paskaa vaan saa suoltaa:(

Yhteistyössä