Mokkulasta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Eli eikös se mokkula ole sellainen, joka ei ole asuntoon/paikkaan sidottu?
Eli mokkula käy ja kukkuu niin sanotusti ihan missä vain.
Riittää kun tyrkkää mokkulan koneeseen kiinni ja avot, jo toimii. Olenko ymmärtänyt oikein?

Kunhan kyselen tässä taas tyhmiä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mäkään ole mikään ekspertti asiassa. Mut kyl toi mokkula toimii tääl kotona ja sit 200km päässä työpaikalla.

:xmas: Tässä tais olla vastaus mun kysymykseeni.
Joka poiki sitten seuraavan kyssärin heti

Eli onko mokkulassa itsessään virustorjunta ja palomuuri? Vai onko ne konekohtaisia?

Kun näissä asioissa en ole ruudinkeksijä.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Toimii missä vain on peittoalue kunnossa. Koneessa pitää olla virustorjunta ja palomuuri, ei netissä.

:laugh: No tietysti. Mulla ei vaan meinaa raksuttaa just ny. :ashamed:
Eli noi kun on koneessa ja lyö mokkulan kiinni, voi ns. turvallisesti surffata netissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:
Toimii missä vain on peittoalue kunnossa. Koneessa pitää olla virustorjunta ja palomuuri, ei netissä.

Eli noi kun on koneessa ja lyö mokkulan kiinni, voi ns. turvallisesti surffata netissä.

Mä surffasin kaksi vuotta ilman mitään virusturvaa, osan siitä mokkulalla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Ja kaikki ei käytä kondomiakaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Ja kaikki ei käytä kondomiakaan...

No ei, en kehoittanutkaan olemaan ilman virusturvaa. Mun vanhalle läppärille asennettiin kyllä turva, eikä siitä löytynyt kuin muutama cookies.

Kannattaa tarkistaa toimivuus ennen kuintekee pitkäaikaisia sopimuksia... kentissä valtavia eroja.

Hyvä huomio. Täällä käsittääkseni toimii ainakin dna ja elisa sekä saunalahti moitteettomasti.

Työkaveri oli saanut ilmaiseksi testiin mokkulan (oli ilmeisesti kylkiäinen johonkin muuhun sopimukseen). Mokkulan nopeus tuntui vaihtelevan päivän mittaan.

Kannattaa tarkistaa toimivuus ennen kuintekee pitkäaikaisia sopimuksia... kentissä valtavia eroja.

Hyvä huomio. Täällä käsittääkseni toimii ainakin dna ja elisa sekä saunalahti moitteettomasti.

DNA kuulemma voi olla jossain "mökki"- alueilla vähän pätkivää sorttia. Saunalahtihan muuteen kuuluu Elisaan.... Itsellä on Saunalahti ja todella hyvin pelaa niin kaupungin keskellä kun keskellä metsääkin! :) Ja eiks joskus ole neuvottu että ennen kun sitten vahvistaa sen tilauksen, niin olis hyvä jos kysyis koetestausta. Että varmasti toimii juuri siellä minne ikinä sen tikun kanssa matkaakin.