Onko teillä kestänyt ehjänä ne mokkulan mukana tulleet johdot? Mä ostin tuon vehkeen elokuussa ja nyt on jo kumpikin mukana tullut johto ilmeisestikin poikki... Nyt mulla on kameran johto käytössä, jospa tää olis vähän laadukaampi... :kieh:
Sama malli mulla on. siis mitä ei irrota koneesta? En mäkään irrota, tässä läppärissä ne on kiinni koko ajan. Mutta konetta kyllä kannetaan ja nostellaan edestakas... Kai ne siinä sitten on rikkoontunut.Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:Huawei E220 ja on nuo johdot kestänyt... tosin ei niitä yleensä aina irrota koneesta..
Mikä perkule sitten voi olla... Mutta niissä johdoissa se vika kyllä on, koska tällä kameran johdolla alkoi heti pelittämään. Toivottavasti tää nyt kestää tässä...Alkuperäinen kirjoittaja Daria79:Mullakin Huawei E220 ja siirrellään konetta ja johdot on ehjät
Joo, siihen mäkin vaihdoin pari kuukautta sitten ja nyt meni se sitten eilen mäskäksi :kieh: ei noita varmaan mikään takukaan korvaa.Alkuperäinen kirjoittaja sanni:sama täällä. Just ukon kanssa kiroiltiin, et on se kumma kun koko ajan katkaisee yhteyden. Vaihdettiin siinä mukana tulleeseen metrin mittaseen johtoon, eikä pätki..