Mokasin tosi pahasti, kadotin lasten lemmikkihamsterin ulos:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "itku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"itku"

Vieras
Meillä oli 6kk ikäinen hamsteri ja kävin sitä välillä ulkoiluttamassa etupihalla ja vahdin aina. Tänään ajattelin viedä sen hetkeksi haistelemaan pihalle vaikka satoikin ja vein yhden kukkaruukun varastoon ja ollessani poissa muutaman sekunnin oli hamsteri kadonnut. Etsimme kaikkialta naapureiden kanssa, mutta milläs sellaisen pienen harmaan kääpiöhamsterin löytäisi. Nyt on lapsilla suru puserossa ja äidilläkin:(En varmasti saa nukuttua ensi yönä, niin paha mieli kun mietin että hamsteri yksin jossain:(

No ei kai se millään kauas voi ehtiä tuollaisessa ajassa. Jos vaan sinnikkäästi jatkaisi etsintöjä systemaattisesti... Ei vahingolle mitään voi eikä kaikkea voi tietää. Idiootiksi kutsuminen on typerää.

No jos pihalla on joku katos tms. katoamispaikan lähellä , laittaisin ämpärin, pohjalle ruokaa ja ulkopuolelle joku lauta tms. jota pitkin pääsee ämpärin reunalle.
Mutta älä jätä tälläistä viritystä taivasalle, tai teillä on 1 kpl hukkuneita hamstereita.

[QUOTE="aapee";27202145]ei ole provo tosiaankaan. Ja vahtisin siis mutta vaan sen ruukun viskasin varastoon ja sillävälin katosi.[/QUOTE]

No nyt ei auta sitten kun tunnustaa tyhmyytensä lapsilleen ja toivia anteeksiantoa.

Ja ennen seuraavan lemmikin hankitaa; Lue tarkkaan paljon materiaalia kyseisen lemmikin hoidosta. Mitään eläintä ei pidä laittaa kärsimään omistajansa tyhmyyden takia.

• Tykkää
Reactions: vrs
Palstan naiset eivät pullistele sympatioita. Ja minä kun olen aina kuvitellut naisellisuuteen kuuluvan empaattisen myötäelämisen ryhmässä :D Vai onko Suomen vesijohtovedessä jotakin...? ;)

[QUOTE="aapee";27202178]Kaikki oppaat luinkin ja hoisin. Nyt sitten tuli mokattua helvetin pahasti. lapset tietää jo...[/QUOTE]

Missä niistä oppaista sanottiin että hamstereita voi ulkoiluttaa (saati vapaana ja syksyn koleilla)?

• Tykkää
Reactions: Tepadj
[QUOTE="aapee";27202187]joo huutelin nimeltä ja naksuttelin sille niinkuin yleensäkin. Mutta eipä näy.[/QUOTE]

Tutki kolot ym. jos niitä lähellä. Avoimesta maastosta kyllä huomataan. Tehän voisitte mennä lasten kanssa etsimään. Itsekin olen etsinyt tunninkin kissaa koko perheen voimin ja aina jostain löytynyt vaikka kateissa pidemmän ajan.

Yhteistyössä