M
mölökkylä
Vieras
Jostain syystä rupesin tässä illalla muistelemaan erästä iltaa omasta nuoruudestani, olin 13v ja elämäni ensimmäisessä kännissä kylillä. Siinä alkuillasta siihen pamahti joku 30v mies joka jäi meidän (teinityttöjen) seuraan roikkumaan. Mies oli myös erittäin humalassa. Samana iltana meni myös ensisuudelmani tälle miehelle ja jatkettiin kaksin matkaa kebabille. Mies oli niin kännissä että sammui kebabbilan vessaan ja poliisit tulivat noutamaan häntä siellä. Poliisien taluttaessa häntä autoon, pysähtyi mies minun luokse ja kysyi lähdenkö hänen mukaansa. Sanoin että en tiedä, äiti odottaa yöksi kotiin. Toinen poliisi ärähti siinä vaiheessa "päätä nyt lähdetkö vai et, ei ole koko yötä aikaa". Ja mies sanoi sitten että lähtee se ja minä sitten lähdin. Mies asui vielä jossain ihan hevon korvessa.
Mielestäni poliisi mokasi tässä. En tosiaan ollut mitenkään ikäistäni kypsemmän näköinen silloin, vaan ihan oikeasti lapsen näköinen. Mainitsin että äiti odottaa kotona. Selvästi alaikäinen tyttö kännissä ja +30v mies ympäri päissään (ja poliisin vanha tuttu mm. pahoinpitelyistä) ja poliisit mitään kyselemättä kuskaavat tytön miehen kotiin. Eikö tuolloin olisi kuulunut kuskata alaikäinen känniläinen äidin hoiviin?
Jonkun sortin traumat jääneet tästä tapauksesta, nousee mieleen aina aika-ajoin edelleen. No, olipa kerrasta järkeä kasvattava kokemus eikä tullut enää ryypättyä tuntemattomien miesten seurassa. Tapauksesta aikaa nyt jo 12 vuotta.
Mielestäni poliisi mokasi tässä. En tosiaan ollut mitenkään ikäistäni kypsemmän näköinen silloin, vaan ihan oikeasti lapsen näköinen. Mainitsin että äiti odottaa kotona. Selvästi alaikäinen tyttö kännissä ja +30v mies ympäri päissään (ja poliisin vanha tuttu mm. pahoinpitelyistä) ja poliisit mitään kyselemättä kuskaavat tytön miehen kotiin. Eikö tuolloin olisi kuulunut kuskata alaikäinen känniläinen äidin hoiviin?
Jonkun sortin traumat jääneet tästä tapauksesta, nousee mieleen aina aika-ajoin edelleen. No, olipa kerrasta järkeä kasvattava kokemus eikä tullut enää ryypättyä tuntemattomien miesten seurassa. Tapauksesta aikaa nyt jo 12 vuotta.