jep, niin monesti oon lukenu näitä säälialoituksia "lopetan tän palstailun kokonaan"Alkuperäinen kirjoittaja LOL:huomion keskipiste tahtois olla hän...HEHEHEEHEHHEHEHEEHEH
Sovitaan sitten vaikka nii. On se kumma kun yks palsta saa ihmisen tuntemaan itsemään niin huonoksi. Ihan tarpeeksi te mun edelliseen ketjuun vastanneet asiattomat ootte itkettäny.Alkuperäinen kirjoittaja LOL:huomion keskipiste tahtois olla hän...HEHEHEEHEHHEHEHEEHEH
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:Sovitaan sitten vaikka nii. On se kumma kun yks palsta saa ihmisen tuntemaan itsemään niin huonoksi. Ihan tarpeeksi te mun edelliseen ketjuun vastanneet asiattomat ootte itkettäny.Alkuperäinen kirjoittaja LOL:huomion keskipiste tahtois olla hän...HEHEHEEHEHHEHEHEEHEH
Tosiaan, tää on vaan yks palsta. Ei oikeesti kannata ottaa tosissaan, täällä taitaa jotkut käydä vain ja ainoastaan ärsyttämässä.Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:Sovitaan sitten vaikka nii. On se kumma kun yks palsta saa ihmisen tuntemaan itsemään niin huonoksi. Ihan tarpeeksi te mun edelliseen ketjuun vastanneet asiattomat ootte itkettäny.Alkuperäinen kirjoittaja LOL:huomion keskipiste tahtois olla hän...HEHEHEEHEHHEHEHEEHEH
Kiitos sulle :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:Sovitaan sitten vaikka nii. On se kumma kun yks palsta saa ihmisen tuntemaan itsemään niin huonoksi. Ihan tarpeeksi te mun edelliseen ketjuun vastanneet asiattomat ootte itkettäny.Alkuperäinen kirjoittaja LOL:huomion keskipiste tahtois olla hän...HEHEHEEHEHHEHEHEEHEH
:hug: monet niistä kirjottajista kirjottavat vaan ilkeyttään. varsinki harmaana kirjottelevat. elä välitä, sä elät sun elämää ja muut ei voi tietää oikeesti mimmosta sun arki on.
ja viitaten sun siihen aiempaan ketjuun: mä ymmärrän ihan täysin mitä sä tarkotit!
Juu ei kannata.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei kannata ottaa liian tosissaan mitään mitä täällä sanotaan....