Moikka, mitäs tänne kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sitä samaa vanhaa täällä vaan.
Mut huomenna mulla sit alkaa iltalukio, oliisn tänään jo kirjastosta lainannut siihen sopivia kirjoja, mutta kun en oikin tiennyt mitä tarvitaan. koulua on ma,ke 19,00-20.30 ja ti,to 17.30-20.30. ma ja ke on matikkaa, jolloin mujn on pakko olla paikalla, kun oon niinhuono matikassa ja ti ja to äikkää enkkua. tuon enkun istun varmasti myös tunneilla, mutta äikän ajattelin tehdä itsenäisesti ja joskus van mennä paikalle

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
sitä samaa vanhaa täällä vaan.
Mut huomenna mulla sit alkaa iltalukio, oliisn tänään jo kirjastosta lainannut siihen sopivia kirjoja, mutta kun en oikin tiennyt mitä tarvitaan. koulua on ma,ke 19,00-20.30 ja ti,to 17.30-20.30. ma ja ke on matikkaa, jolloin mujn on pakko olla paikalla, kun oon niinhuono matikassa ja ti ja to äikkää enkkua. tuon enkun istun varmasti myös tunneilla, mutta äikän ajattelin tehdä itsenäisesti ja joskus van mennä paikalle

Wau, tsemppiä

No aikalailla peruspalstaa. Mut hei, tässä yks päivä kun tein sitä samaa banaanikärpäs"karkotetta" mistä sillon kerran taannoin oli puhe, (kun etsin sulle sen yhen vanhan ohjeen) mietin että mahtoiko sulla toimia se? Meiltä hävisi taas pikkukärpäset :D

Yhteistyössä