moikka kaikki :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tägi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie mulkoilen jotain hääohjelmaa... Oon tosin katsonu ton jakson. Muksu nukkuu,mies möksällä mieste illas ja neuloin jo kädet kipeeks :D eli ei mitään tekemistä :D Mitäs Gaga oot tänää touhunnu?

täällä nuorimmainen nukahti kerralla, rasittava päivä takana, maha täynnä herkkuja ja vahva kipulääke kruunas kaiken niin pieni simahti.
esikoinen vielä kuuluu hakevan asentoa.

itse nautin hetken omasta rauhasta, mies on jossakin päin baarissa kännissä kuin käki:D

täällä nuorimmainen nukahti kerralla, rasittava päivä takana, maha täynnä herkkuja ja vahva kipulääke kruunas kaiken niin pieni simahti.
esikoinen vielä kuuluu hakevan asentoa.

itse nautin hetken omasta rauhasta, mies on jossakin päin baarissa kännissä kuin käki:D

Mikäs nuorimmaista vaivaa? :O mie kuule luulen kans että mieheni "sienestysreissu" on jotain aivan muuta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26928943:
Mie mulkoilen jotain hääohjelmaa... Oon tosin katsonu ton jakson. Muksu nukkuu,mies möksällä mieste illas ja neuloin jo kädet kipeeks :D eli ei mitään tekemistä :D Mitäs Gaga oot tänää touhunnu?

En ole touhunnut mitään :) Odotin jännityksellä iskeekö rankkasade päivällä kun ukkonen jyrisi toista tuntia, mutta ei, ei taaskaan saatu kunnolla sadetta :)

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26929061:
Meillä poika otti tänään täyden juoksuspurtin sohvalla (vaikka olen tuhannesti kieltänyt) ja tottakai tuli naamalleen lattiaan. Ei tosin tullut kun mustelma polveen ja iso itku. Ois vaan uskonu minua kerralla :D
tämä meidänkin nuorimmainen on lajia ei uskota kun sanotaan, ei uskota vieläkään vaikka satutetaan ja ei uskota vaikka homma ei onnistu vielä kolmannellekaan kerralla... ei ole tullut äitiinsä:whistle:

tämä meidänkin nuorimmainen on lajia ei uskota kun sanotaan, ei uskota vieläkään vaikka satutetaan ja ei uskota vaikka homma ei onnistu vielä kolmannellekaan kerralla... ei ole tullut äitiinsä:whistle:

:D onkoha miunki poika just tota lajia :D Välillä mietin et miten paksu kallo pitää olla ku ei usko vaikka kuin monesti kopsauttas itsensä :D Isäänsä tullu,siitä olen varma ;) onko minkä ikäne sun nuorimmaine? tai ylipään sun lapset?

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26929112:
:D onkoha miunki poika just tota lajia :D Välillä mietin et miten paksu kallo pitää olla ku ei usko vaikka kuin monesti kopsauttas itsensä :D Isäänsä tullu,siitä olen varma ;) onko minkä ikäne sun nuorimmaine? tai ylipään sun lapset?
Meiltä löytyy myös samanlainen, 4v-poika. NIIN isäänsä tullu :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26929112:
3v ja 5v

Helou,

tässä mä napotan soffalla. Mies ei tullutkaan vielä töistä kotiin ja naperot on nukkuneet jo tunnin. Laatuaikaa itseni kanssa siis :xmas:

Laatuaikaa nimenomaa ;) Mie rakastan neulomista ja tossa kaverin muksulle teen apinapipoa,mut pakko oli hetkeks tulla palstailee :D laatuaikaa kai tämäkin :D Ei ainakaan vielä ole kukaan harmaa tullu vittuilemaan tähä ketjuun...

Yhteistyössä