Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
meinaatko et joku varastanu hänen tunnukset?![]()
Ihana Venakko:heart:
juu vuosi menien ehkä kuitenkaan ymmärtänyt miksi sellaista bannia olen saanut ja millä tavalla mainostin kaupan, mistä bannia onkin tullut. En ole kertonut kun ,,töihin pian menossa olen,, ja ihmiset kyllä kysyivät mikä mun verkkokaupan nimi on, mutta en mä tätä ole kertonut.
Ihanaa, sä olet takaisin palstalla, tää on ihan paras joululahja :heart:
Tervetuloa takaisin, oli hurja ikävä :hug:
Aika huonot, kun Julian kanssa olimme hyvissä väleissä ainaja se oli upea ja kiltti nainen. Todella surullinen olo, kun hän ei saanut itseä hoida kunnolla ja olisi voinnut sen alkoholi jäättä kokonaan tai kohtudella juoda. Mutta ymmärrän että media ja pahoja ihmisiä sekoitti hänen päätä ja hän oli kiltti ja herkkä persoona joka nyt median, pahojen ihmisten, sairauden ja alkoholin takia taivassa :'(. Toivottavasti myös ne ihmiset jotka monesti aiheutti sille itkua ja masennusta nyt mietivät mitä jollekin kiusaaminen on.
No en tiedä, johtuisiko siitä että viimeksi kun täällä olit, harkitsit jättää miehesi sen meksikolaisen takia?
Ei, vaan hän ei harmaana pysty katsomaan aloittajan aloittamia viestejäSilti piti tulla tuollaista sontaa tänne kirjoittamaan...
Moi Milanna ! Ihanaa ku olet täällä taas, oli ikävä.Hali sulle <3
Ps. Olen nimikirjaimet TR Facebookista, muistatko mut ?![]()