Moikka kaikille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhden asian en ehkä ikinä ymmärrä. Miksi koko vuoden ajan tänne on tullut keskusteluja minusta, milloin missä ole ja kenen kanssa. Miksi ihmisille pitäisi kakka jauhata toinen perhestä :(

Koska ilmeisesti joillakin ei ole omaa elämää ja jotkut ovat sinusta kehittäneet pakkomielteen itselleen.. surullista mutta näin se on : /

Tervetuloa takaisin Milanna. Sua on kyllä jo olllutkin ikävä.

Onneksi olet paranemaan päin. Lepoa sekä vähän elämästä nauttimista työnarkomaanille tekee hyvää.

Sanon vielä uudelleen, että kiva kun tulit takaisin.

No en tiedä, johtuisiko siitä että viimeksi kun täällä olit, harkitsit jättää miehesi sen meksikolaisen takia?

Kriisia käy monet läpi, mutta parasta on pitää suuta kiini näköjään :) sen olen oppinut. Yks asiaa että kaikenlaista silloin kävi mielessä, mutta toinen asia kun itse ihminen ei ole vuoden palstalla, miksi pitäisi keksiä jotain ufo juttuja?

no milanna, milalset fiilikset maanantain tapahtumasta? olen käsittänyt et olet tukiaisten hyvä ystävä :(

Aika huonot, kun Julian kanssa olimme hyvissä väleissä aina :( ja se oli upea ja kiltti nainen. Todella surullinen olo, kun hän ei saanut itseä hoida kunnolla ja olisi voinnut sen alkoholi jäättä kokonaan tai kohtudella juoda. Mutta ymmärrän että media ja pahoja ihmisiä sekoitti hänen päätä ja hän oli kiltti ja herkkä persoona joka nyt median, pahojen ihmisten, sairauden ja alkoholin takia taivassa :'(. Toivottavasti myös ne ihmiset jotka monesti aiheutti sille itkua ja masennusta nyt mietivät mitä jollekin kiusaaminen on.

Yhteistyössä