V
Venakko Milanna
Vieras
Ajattelin tulla teitä ihan vaan morjestamaan, pitkän loman jälkeen. Mitäs teille kuuluu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihanaa sä olet takasin täällä <3 Kiva kun tulit!!!!! Täällä on niin tylsää ilman sinuaMiten sulla menee??
Sua on täällä vähän jo kaipailtu
Mitä sulle kuuluu?
Onko teillä jouluksi suunnitelmia?Meillä ei mitään, mies todenäköisesti töissä ja mä kotona, lapset nyt ovan mummin luona poika ja tytöt x-avioliiton miehellä. Vähän auttavat minua, kun nyt en voi täysillä vielä huolehtia talosta ja lapsista, sairauslomalla joku aikaa olen vielä.
Mitä sulle tapahtui?![]()
Työtapaturma, tein vähän liika töitä ja olin sen verran väsynyt että kompastuin ensiksi ja sitten vitriini romahdi päälle, mutta ei se vielä ole kaikki, myös portaista putonut kun huimasi, menetin päästä paljon verta ja en vieläkään osaa sanoa kauanko olin tajuttomana. Mutta nyt voin paremmin. Nyt tein päätös että edes kerran viikossa otan 1-2pv loma jatkossa.
No hui kamala..
No onneksi voit jo paremmin.
Työtapaturma, tein vähän liika töitä ja olin sen verran väsynyt että kompastuin ensiksi ja sitten vitriini romahdi päälle, mutta ei se vielä ole kaikki, myös portaista putonut kun huimasi, menetin päästä paljon verta ja en vieläkään osaa sanoa kauanko olin tajuttomana. Mutta nyt voin paremmin. Nyt tein päätös että edes kerran viikossa otan 1-2pv loma jatkossa.