Moikka kaikille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko teillä jouluksi suunnitelmia? :) Meillä ei mitään, mies todenäköisesti töissä ja mä kotona, lapset nyt ovan mummin luona poika ja tytöt x-avioliiton miehellä. Vähän auttavat minua, kun nyt en voi täysillä vielä huolehtia talosta ja lapsista, sairauslomalla joku aikaa olen vielä.

Mitä sulle tapahtui? :(

Työtapaturma, tein vähän liika töitä ja olin sen verran väsynyt että kompastuin ensiksi ja sitten vitriini romahdi päälle, mutta ei se vielä ole kaikki, myös portaista putonut kun huimasi, menetin päästä paljon verta ja en vieläkään osaa sanoa kauanko olin tajuttomana. Mutta nyt voin paremmin :). Nyt tein päätös että edes kerran viikossa otan 1-2pv loma jatkossa.

[QUOTE="Sadie";29347590]Heippa Milanna! Herranen aika, joko vuosi on menny.. Kiva ku oot back!!:)[/QUOTE]

juu vuosi meni :) en ehkä kuitenkaan ymmärtänyt miksi sellaista bannia olen saanut ja millä tavalla mainostin kaupan, mistä bannia onkin tullut. En ole kertonut kun ,,töihin pian menossa olen,, ja ihmiset kyllä kysyivät mikä mun verkkokaupan nimi on, mutta en mä tätä ole kertonut.

Työtapaturma, tein vähän liika töitä ja olin sen verran väsynyt että kompastuin ensiksi ja sitten vitriini romahdi päälle, mutta ei se vielä ole kaikki, myös portaista putonut kun huimasi, menetin päästä paljon verta ja en vieläkään osaa sanoa kauanko olin tajuttomana. Mutta nyt voin paremmin :). Nyt tein päätös että edes kerran viikossa otan 1-2pv loma jatkossa.

No hui kamala..

No onneksi voit jo paremmin.

Ohhoh :O Onneks nyt menee jo paremmin =) En vielä täällä palstaillutkaan sillon kun sä täällä oot ollut mutta silti tervetuloa takasin, sua on täällä kaipailtu paljon eli oletettavasti olet mukava palstalainen :)

Yhteistyössä