ei olla taidettu tavata! =) kiva tutustua!Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:hei hei! me ei ollakkaan tavattu!
voi hyvänen aika... mie en ois tullunna tänne takasin ko kerran oisin vierottanu itteni, nytten se taas alakaa, varaudu tuntikausien istuntoihinAlkuperäinen kirjoittaja jami:olen uusi... mutta silti vanha! siitä on nyt jotakuinkin 3 vuotta kun viimeksi olin näillä sivuilla! tuli ikävä! meillä oli netti pois käytöstä tuon kokoajan ja arvatkaa oliko hankalaa olla ilman? EI ollu! tulipahan muutakin tehtyä ku istua koneella! =) joten hei taas kaikille!!!
no etpä ois voinu haisulimamma paremmin asiaa ilimassaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tervetuloa taas "sivistyksen" pariin
En mä enää haise :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no etpä ois voinu haisulimamma paremmin asiaa ilimassaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tervetuloa taas "sivistyksen" pariin
niin muttaku se on niin paljon helepompi kirjottaa ku tuo paha neitsyt :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:En mä enää haise :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no etpä ois voinu haisulimamma paremmin asiaa ilimassaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tervetuloa taas "sivistyksen" pariin
No kohta voi olla että tää neitsyt onkin raskaana,kohta testin ostoonAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin muttaku se on niin paljon helepompi kirjottaa ku tuo paha neitsyt :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:En mä enää haise :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no etpä ois voinu haisulimamma paremmin asiaa ilimassaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tervetuloa taas "sivistyksen" pariin