MOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja AnaCe
  • Ensimmäinen viesti
AnaCe
ystäviä aina tarvitaan!!! olen yritänyt tavata enemmän äitejä, mutta minun on pakko myöntää, että se on tosi vaikeaa! :( onko tällä joku, jolla on vähän kärsivällisyytä ;), koska en puhu suomea niin hyvin kuin haluaisin .... on jo vähän vaikea tulla äidiksi kun perhe ja parhaat kaverit ovat kaukana.
puhun vähän suomea, espanjaa, ranskaa ja englantia.
 
Hei,

olen tamperelainen en-ihan-vielä-äiti. Lapseni laskettu aika on joulukuussa. Minusta olisi mukavaa kirjoitella kanssasi joko suomeksi tai englanniksi. Espanjaksi en osaa muuta sanoa kuin hola. :p Kirjoita minulle, niin tutustutaan paremmin toisiimme.

E-mailini on ms55171@uta.fi
 
Minä olen kanssa kaukaata kotoisin,espanjasta mutta olen 50% suomalainen,äiti suomalainen isä espanjalainen.Asunut Suomessa pysyvästi 6v.Poikamme on nyt 8kk. vanha.Asumme Espoossa mieheni ja koirani kanssa.Todellisia ystäviä on aina vaikea saada vai mitä? yaizagar@msn.com
 
AnaCe
Kiva kuin kirjoititte!

Minä olen perulainen 27v. ja olen asunut suomessa jo 3v. Naimisissa suomalaisen kanssa ja meillä on 9kk ikäinen vauva, asumme helsingissä.

- Olen ollut Oulussa kerrän, on kaunis kaupunki, mutta talvella liian kylmä! minulle ;) Mistä maasta olet kotoisin Leegi?

- Onneksi olkoon Minna, joulukuuta tule pian!!!

- hola.... si es un poco dificil hacer amigos aqui, me refiero a esos amigos que estan a tu lado en todo y para todo... aqui la gente se conoce desde la infancia por poco y algunos incluso piensas que ya no necesitan mas amigos! es un poco triste para alguien que recien llega porque lo primero que uno necesita es un amigo.!! :)
 

Yhteistyössä