moi:)))

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Miten menee? Meille kaikki ok, eilen mulla vaan oli vähän masentava päivää, en tiedä miksi mieliala oli tosi huono, tänään pirteämpi jo olo:). Kävimme syysvaatteet hakemassa vielä Zarasta, kun siellä aika kiva tyyli lapsille jos mennä kaupungille esim, tänään vielä mennään päiväkotiin tutustumaan, heillä se alkaa jo huomenna. Sen jälkeen ravintolaan ihan illalla...
 
Onko tää parodia Savannasta vai nikkiä vaihtanut Savanna? Epäilen parodiaa, mutta siihen viittaa vain hilppasen parempi soomen keeli.

Savanna itsessään on yksi iso parodia, joten sitä tuskin tarvitsisi parodioida...
 
Meillä on koko porukka kipeenä, lapset vaan yskii ja mun miehellä sattuu kurkku, mut mulla on kuumetta ja tuntuu et mä kuolen ihan just... Ja mun äidin piti käydä mun puolesta kaupassa ja apteekissa mut se teki mulle oharit...
 
essie: voi ei, siis miks äiti ei ole käynyt apteekissa? Teillä ei siis lääkettä ole ollenkaan?:/
En mä tiedä :( Ensin sovittiin et hän käy mun puolesta mut sit soittikin et eihän voikaan käydä (pitkä juttu, en jaksa sen tarkemmin selostaa ku et mun äiti ja isäpuoli on tällä hetkellä täysiä *********) Kiva kun pitäis viedä lapset huomenna ekaa kertaa päiväkotiin mut ei siit tuu nyt sit mitään...
Pari hassua panadolia meillä on mut se ei auta kurkkukipuun eikä laske kuumetta...
 

Yhteistyössä