Kyllä mie toisten ketjuihin kirjoittelen.Alkuperäinen kirjoittaja pipu:No moi. Ihan hyvää. Täällä ei ole niin kauhea pakkanen, kohta reippaileen koiran kans.
Miksi teet aina vaan tämmösiä alotuksia, etkä oikeastaan muihin ketjuihin edes vastaa?
Mulla ois ylimääräsiä pattereita, viskaanko??Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Moi vaan!
Mun piti kuvata pari kassillista vaatteita huutista varten, mutta kamerasta loppui patterit enkä löydä uusia :kieh: ne on menny jonnekin pahuksen hyvään piiloon |O
Äkkiä, kiitos! Mun menee hermot kun kerrankin jaksaisin väsätä ilmotusta ja sit patterit on hukassa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:Mulla ois ylimääräsiä pattereita, viskaanko??Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Moi vaan!
Mun piti kuvata pari kassillista vaatteita huutista varten, mutta kamerasta loppui patterit enkä löydä uusia :kieh: ne on menny jonnekin pahuksen hyvään piiloon |O
Sama täällä, en tajua minäkään. Nostellaan omia ketjuja hymiöillä tai poistellaan viestejä välistä, vain jotta voitaisiin kirjoittaa samat viestit uudestaan ja saada ketju nousemaan. Eikä unohdeta otsikoiden muokkaamisia.Alkuperäinen kirjoittaja eih:mä en kans tajuu näitä ap:n aloituksia!?!?!?!
Jos ap on hiukka höpsö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama täällä, en tajua minäkään. Nostellaan omia ketjuja hymiöillä tai poistellaan viestejä välistä, vain jotta voitaisiin kirjoittaa samat viestit uudestaan ja saada ketju nousemaan. Eikä unohdeta otsikoiden muokkaamisia.Alkuperäinen kirjoittaja eih:mä en kans tajuu näitä ap:n aloituksia!?!?!?!
käyttekö töissä?Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Myö tultiin just kyläilemästä, tässä vähän aikaa rauhotutaan ja laitetaan lapset pesulle
Ja hei, on täällä palstalla paljon kummempiakin aloituksia =)
Juu, kyllä se nykyisin käy täällä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palstaileeko sun vaimo?
Mä oon itse niin laiska kyläileen varsinkin työpäivien jälkeen. Pitäis kai vähän ryhdistäytyä.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mies käy, kui?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:käyttekö töissä?
Ai jaa, onko viihtynyt? Vinkkasitko sä että tämä on hyvä palsta?Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Juu, kyllä se nykyisin käy täällä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palstaileeko sun vaimo?
Olihan tuo mieskin väsynyt, mut ite ehdotti ja kun kahvia sai niin piristyi vähänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä oon itse niin laiska kyläileen varsinkin työpäivien jälkeen. Pitäis kai vähän ryhdistäytyä.
Juu, vaimo tuossa sano että käyhän tämä kaksplus ajan tappamiseen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai jaa, onko viihtynyt? Vinkkasitko sä että tämä on hyvä palsta?Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Juu, kyllä se nykyisin käy täällä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palstaileeko sun vaimo?
Sinä olet vaimona ap.lle?Alkuperäinen kirjoittaja akutaskun ankkakirja:Moi vaan :wave: