Moi!

  • Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti
pipu
No moi. Ihan hyvää. Täällä ei ole niin kauhea pakkanen, kohta reippaileen koiran kans.

Miksi teet aina vaan tämmösiä alotuksia, etkä oikeastaan muihin ketjuihin edes vastaa?

:)
 
jokkeri
Alkuperäinen kirjoittaja pipu:
No moi. Ihan hyvää. Täällä ei ole niin kauhea pakkanen, kohta reippaileen koiran kans.

Miksi teet aina vaan tämmösiä alotuksia, etkä oikeastaan muihin ketjuihin edes vastaa?

:)
Kyllä mie toisten ketjuihin kirjoittelen.
 
Heipöö. Täällä ei oo kummonen pakkanen. Mukava talvinen keli.. Aurasetämies kävi juurikin auraamassa pihan, josko menis katsastamaan työn jäljet :snotty: Toisin sanoen josko tupakoituisi hetkellisesti koiran kera..
 
Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Moi vaan!

Mun piti kuvata pari kassillista vaatteita huutista varten, mutta kamerasta loppui patterit enkä löydä uusia :kieh: ne on menny jonnekin pahuksen hyvään piiloon |O
Mulla ois ylimääräsiä pattereita, viskaanko??
Äkkiä, kiitos! :D Mun menee hermot kun kerrankin jaksaisin väsätä ilmotusta ja sit patterit on hukassa :kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eih:
mä en kans tajuu näitä ap:n aloituksia!?!?!?!
Sama täällä, en tajua minäkään. Nostellaan omia ketjuja hymiöillä tai poistellaan viestejä välistä, vain jotta voitaisiin kirjoittaa samat viestit uudestaan ja saada ketju nousemaan. Eikä unohdeta otsikoiden muokkaamisia.;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja eih:
mä en kans tajuu näitä ap:n aloituksia!?!?!?!
Sama täällä, en tajua minäkään. Nostellaan omia ketjuja hymiöillä tai poistellaan viestejä välistä, vain jotta voitaisiin kirjoittaa samat viestit uudestaan ja saada ketju nousemaan. Eikä unohdeta otsikoiden muokkaamisia.;)
Jos ap on hiukka höpsö?
 

Yhteistyössä