Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Kenen kans kannattaa olla kaveri???
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Kenen kans kannattaa olla kaveri???
Mun! Terve! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Oikeestikko...mä kun luulin et täällä on sellasia kuppikuntia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Niin varmaan onkin,mutta ite en välitä sellasiin kuulua
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
=)
Eli se EI mene niin että jos olen jonkun kaveri, niin joku muu EI ole MUN kaveri??? :headwall:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
=)
Eli se EI mene niin että jos olen jonkun kaveri, niin joku muu EI ole MUN kaveri??? :headwall:
![]()
Antaa kaikkien kukkien kukkia
:flower:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Kenen kans kannattaa olla kaveri???
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Kenen kans kannattaa olla kaveri???
ei mun ainakaan! tervetuloa joukkoon kuitenkin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä::wave:
tervetuloa joukkoon
Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Kenen kans kannattaa olla kaveri???
Mikäs sussa on vikana????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja Wenus:Kenen kans kannattaa olla kaveri???
Mikäs sussa on vikana????![]()
mä kirjoitan väärällä tavalla![]()