Moi söpö

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Hahahahah, ei, mulle on tyttöjen säännöt! :D Hauskaa, ehkä jopa mielenkiintoista hhhahaha.. siinähän selvittelet sitte kans :D
Koffi on pahaa, samoin porilainen, vaikka kaikki mausteet pistäis :p Porilaisia vaivaa jokin, ehkä se on se niitten vesi.... Rane ihan varmana käyny pistää jotai hallusinaatiopilleriä sinne vedenjakeluun. On se Rane aika äijä.

Rane saa vongata, ei ol munkkii ny. Popparit ja tikkaritki loppu, ei oo sämpylöitä eikä ees sitä punasta Koffia :( Tuuks käyttää mua kaupas? :D

Parta on muuten miehellä kans tosi kiva.
Oli aika villi yö jos munkkis söit. Ikävää. Pitäiskö munkin ottaa tikkarii jälkkäriksi. Ehkä en.

Kaljupäinen ja partainen Rane:D.

Jos heti lähet niin etkö kerkee kävellen kauppaan:(? Happihyppelylle itekin.

Koff on turhan makeaa, mut niinhän ne suurin osa.

Voit tänään panna pinkkii ku en eilen jaksanut.
 
[QUOTE="vieras";23357316]Oli aika villi yö jos munkkis söit. Ikävää. Pitäiskö munkin ottaa tikkarii jälkkäriksi. Ehkä en.

Kaljupäinen ja partainen Rane:D.

Jos heti lähet niin etkö kerkee kävellen kauppaan:(? Happihyppelylle itekin.

Koff on turhan makeaa, mut niinhän ne suurin osa.

Voit tänään panna pinkkii ku en eilen jaksanut.[/QUOTE]

Etkai sää ny tikkarii, sithä sä et voi syyä taas mitää :D Kyllä sinne kauppaan ehtis, ellei tätä hervotonta lenssua olis, vois kävelläkki. Eikä tällee pimeellä viitti yksin lähtee, tiä sit mikä Rane sieltä niskaan hyppää :(

Ootkos maistanu sitä tsekkiläistä tummaa Kozelia? Hirmuhyvää. Muutenki tykkään enemmän noista tummista oluista, enemmän makua. Vähän niinku sussa :heart:
 
"vieras"
Etkai sää ny tikkarii, sithä sä et voi syyä taas mitää :D Kyllä sinne kauppaan ehtis, ellei tätä hervotonta lenssua olis, vois kävelläkki. Eikä tällee pimeellä viitti yksin lähtee, tiä sit mikä Rane sieltä niskaan hyppää :(

Ootkos maistanu sitä tsekkiläistä tummaa Kozelia? Hirmuhyvää. Muutenki tykkään enemmän noista tummista oluista, enemmän makua. Vähän niinku sussa :heart:
Kysyitkö jo mikä on Ranen oikea nimi? Jos se lähtis saattamaan? Onneks täällä ei kukaan pitäis kaulaan tuolla hypätä.

Kozeli tais maistuu nestemäiseltä mämmiltä enkä tykkää mämmistä:(. Tykkään 1:stä:D. Eikä tuu ees känniin, vaikka ois kovempikin jano:). Tärkeintä on, että tietää mistä tykkää:). Ala juomaan viskejä.

Joo voin säästää tikkarin sulle jos ei tuu kauhee makean himo vielä.

Oot yhtä makea ja pehmoinen kuin hyvä pulla:heart:. Pidä hauskaa Ranen muija:).
 
[QUOTE="vieras";23357417]Kysyitkö jo mikä on Ranen oikea nimi? Jos se lähtis saattamaan? Onneks täällä ei kukaan pitäis kaulaan tuolla hypätä.

Kozeli tais maistuu nestemäiseltä mämmiltä enkä tykkää mämmistä:(. Tykkään 1:stä:D. Eikä tuu ees känniin, vaikka ois kovempikin jano:). Tärkeintä on, että tietää mistä tykkää:). Ala juomaan viskejä.

Joo voin säästää tikkarin sulle jos ei tuu kauhee makean himo vielä.

Oot yhtä makea ja pehmoinen kuin hyvä pulla:heart:. Pidä hauskaa Ranen muija:).[/QUOTE]

No enhän mää oo voinu kysyä sen oikeeta nimee ku en oo sitä nähnykkää :O Viski on muuten hyvää. Myös seurassa. :D

Mulle sit semmonen punavalkonen tikkari, ne on niitä parhaita :D Enkä mä oo Ranen muija, höh, se on hämis. Oli. :D

:heart:
 
"vieras"
No enhän mää oo voinu kysyä sen oikeeta nimee ku en oo sitä nähnykkää :O Viski on muuten hyvää. Myös seurassa. :D

Mulle sit semmonen punavalkonen tikkari, ne on niitä parhaita :D Enkä mä oo Ranen muija, höh, se on hämis. Oli. :D

:heart:
Tääl on vaan luomutikkari:(. Ai semmoinen piparminttutikkari? No jos tykkää:).

Makuasioista ei kannata kiistellä;). Väkevät voi vaan lipsahtaa kännäilyks ja siihen riittää Leijona.

Oot ihan tommoinen:heart:
 
[QUOTE="vieras";23357532]Tääl on vaan luomutikkari:(. Ai semmoinen piparminttutikkari? No jos tykkää:).

Makuasioista ei kannata kiistellä;). Väkevät voi vaan lipsahtaa kännäilyks ja siihen riittää Leijona.

Oot ihan tommoinen:heart:[/QUOTE]

Kyllä luomu tehtaillun voittaa, millon vaa ja missä asias vaa :p
Ite oot :heart:
 
[QUOTE="vieras";23357899]Ai millainen tapaus:). Eilen tais jäädä surinat surisematta:(.

Kylläpäs luisti, huh.

Eikö tänään oo yhtään munkkipäivä:heart:[/QUOTE]

No tommone munkkitapaus :heart:
Käviks suksimas vai?
 
[QUOTE="vieras";23358058]Ois voinut suksiakin mut ei tällä kertaa. Hyvää teki:).

Joko Rane löytyi? Kai se Raimo oikeasti on.

Kohta karkaan munkkipossu:heart:[/QUOTE]

Nii, tai Raine. Sun tarttee kyl ny ettii mul sen kuva että tiiän uskallanko sänkyy men olleska.

Elä ny viel karkaa tikkarimiäs :p
 
[QUOTE="vieras";23358143]Siun pitää uskaltautuu kurkkaa onko sängyssä Rane vai pelkkä vibra:(.

Voin olla sun tikkarimies:heart:.

Kyl melkein tarttis karata:(. Viet vielä multa unet:D.

Käy nyt kurkkaa sänkyys ettei enää pelota:).[/QUOTE]

Pidäksää mua kädest jos meen kurkkaa? :ashamed:
Mä vien paljo muutaki ku unet :heart:

Kato aamu ei oo aamu ilman tätä: Maanantai
 
[QUOTE="vieras";23358196]Joo oon hengessä mukana:).

Oon kahvilakossa:D. Tupakka ei varmaan piristä. Koht kyl voi joutuu taas alkaa tissuttelee aamukaffee voihan.[/QUOTE]

KAHVILAKOSSA? Miten sä pystyt :O Mjoh, olin mäki juomatta kahvia pari kuukautta mutta sitten se lipsu taas siihen pariin pannuun päiväs. Tupakka piristää, usko pois :D

No jos nää viestittelyt jatkuu ni saatat joutuu sitä aamukaffetta tissuttelee ;)
 
"vieras"
KAHVILAKOSSA? Miten sä pystyt :O Mjoh, olin mäki juomatta kahvia pari kuukautta mutta sitten se lipsu taas siihen pariin pannuun päiväs. Tupakka piristää, usko pois :D

No jos nää viestittelyt jatkuu ni saatat joutuu sitä aamukaffetta tissuttelee ;)
Noniin itekin olit juomatta:). Pari pannua päivässä? Älä viitti... Vatsahaava kiittää;). Mua kahvi valvottaa ihan kauheesti.

Vie vaan kaikki mitä haluut:).

Käy nyt kurkkaa pelkuri:D.

Okei saat keittää mulle kahvit mut röökistä en tykkää;).
 
[QUOTE="vieras";23358241]Noniin itekin olit juomatta:). Pari pannua päivässä? Älä viitti... Vatsahaava kiittää;). Mua kahvi valvottaa ihan kauheesti.

Vie vaan kaikki mitä haluut:).

Käy nyt kurkkaa pelkuri:D.

Okei saat keittää mulle kahvit mut röökistä en tykkää;).[/QUOTE]

Joo, se on semmoottine vakio, se pari pannua. Alko yhdes vaihees nii paljo sattuu mahaa ja tekee pahaa että oli pakko lopettaa hetkeks.. Mä just vetäsin yhden mukillisen, ei valvota, mutta aut armias jos en sitä aamukahviani saa. Heh, eräs kaveri ku soittaa yleensä aamupäivällä, kysyy heti alkuun onko viides jo menny että kannattaako edes saada mitää perille :D

Mä vien tuhkatki pesästä :D enkä käy ku pelottaa!

Pistetääkö munkit pöytää? ;)
 
"vieras"
Joo, se on semmoottine vakio, se pari pannua. Alko yhdes vaihees nii paljo sattuu mahaa ja tekee pahaa että oli pakko lopettaa hetkeks.. Mä just vetäsin yhden mukillisen, ei valvota, mutta aut armias jos en sitä aamukahviani saa. Heh, eräs kaveri ku soittaa yleensä aamupäivällä, kysyy heti alkuun onko viides jo menny että kannattaako edes saada mitää perille :D

Mä vien tuhkatki pesästä :D enkä käy ku pelottaa!

Pistetääkö munkit pöytää? ;)
Mut jos munkit menee pöydälle niin minne emäntä menee?

Menet nyt kattoo en oo täs koko yötä:D. Et voi pelata aikaa. Oon nyt tylsä;).

Kyl kannattais rajottaa tota kahvinjuontia:(. Siihen viel buranaa kourallinen kuussa niin... Ei oo leikin asia.

Että rauhotutko vai haetko surinavehkeen esille:D.Unet viet multa, tuhma.

Kokeile olla aamulla ilman kahvia:). Pitää vaan juoda paljon vettä.
 
[QUOTE="vieras";23358324]Mut jos munkit menee pöydälle niin minne emäntä menee?

Menet nyt kattoo en oo täs koko yötä:D. Et voi pelata aikaa. Oon nyt tylsä;).

Kyl kannattais rajottaa tota kahvinjuontia:(. Siihen viel buranaa kourallinen kuussa niin... Ei oo leikin asia.

Että rauhotutko vai haetko surinavehkeen esille:D.Unet viet multa, tuhma.

Kokeile olla aamulla ilman kahvia:). Pitää vaan juoda paljon vettä.[/QUOTE]

No emäntä on niitten munkkien takana hassu :heart:
Elä oo tylsä.. Mä nukun täs tuolissani sitte :( Jos se Rane onki karmeen pelottava ja inhottava ja haisee? Millais sitte suu pannaa... :(

Tällä kahvimäärällä rauhottuminen on kovin työlästä ;) WINK WINK :p
Mä kokeilin täs yks aamu tuota, siis että en juo kahvia, pääasiassa sen takia että oli kahvi päässy loppumaan. Mutta luota minuu ku sanon etten oo mukava ihminen ilman aamusumppia :p
 
"vieras"
No emäntä on niitten munkkien takana hassu :heart:
Elä oo tylsä.. Mä nukun täs tuolissani sitte :( Jos se Rane onki karmeen pelottava ja inhottava ja haisee? Millais sitte suu pannaa... :(

Tällä kahvimäärällä rauhottuminen on kovin työlästä ;) WINK WINK :p
Mä kokeilin täs yks aamu tuota, siis että en juo kahvia, pääasiassa sen takia että oli kahvi päässy loppumaan. Mutta luota minuu ku sanon etten oo mukava ihminen ilman aamusumppia :p
Siul on sit aamulla niskat kauhean kipeät:(. Koitahan pärjätä siellä munkkies ja Ranes kanssa:heart:. Puristele niit munkin puolesta. Nyt häippään. Muuten kiukuttelen itekin aamulla.

Aattele miten rauhallinen oisit ilman kofeiinia, oisit ihan Lellukka, vaikka oot Lellukka nytkin:).

Ei kukaan oo aamulla mukava:heart:
 
[QUOTE="vieras";23358387]Siul on sit aamulla niskat kauhean kipeät:(. Koitahan pärjätä siellä munkkies ja Ranes kanssa:heart:. Puristele niit munkin puolesta. Nyt häippään. Muuten kiukuttelen itekin aamulla.

Aattele miten rauhallinen oisit ilman kofeiinia, oisit ihan Lellukka, vaikka oot Lellukka nytkin:).

Ei kukaan oo aamulla mukava:heart:[/QUOTE]

Mee ny :D hahahha, mieluummi jos sää puristelisit :p

*heittää unihiekkaa* öitä tikkarimies :heart:
 

Yhteistyössä