Moi, oon 12v ja vihaan itteeni ja kroppaani!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttöskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tyttöskä

Uusi jäsen
30.07.2013
1
0
1
Moi, oon 12v tyttö. Harrastan telinevoimistelua. Oon meidän kilparyhmä joukkueen pisin. Musta tuntuu myös että kaikki muut näyttää hienoilta puvuissaan, paitsi mä. Muutenkin muut ovat lautoja, joille puvut siis sopii enemmän. Mun kuppikoko on B. Oon pitkä 155 ja painan noin 40-42 kiloa. Onko se liikaa? Haaluisin myös ettei mulle tulisi isoja "palloja" vyörärön molemmille puolelle.

Nyt musta on jo alkanut tuntua, että kadehdin muita. Esim niiden eleitä, hymyä ja puhetta. Haluaisin olla lyhempi, laihempi, nätimpi ja taitavempi.
Onko muilla tällaisia tunteita? miten niistä pääsee eroon? miten pystyy olla oma itsensä häpeilemättä??

Viimeksi muokattu:
Moi! Jokainen kehittyy omaa tahtiaan. Ehkä sulla on naiseksi kehittyminen alkanut aiemmin kuin muilla joukkuetovereillasi? On ihan normaalia olla murrosiän kynnyksellä epävarma itsestään ja omasta kehostaan, mutta niin ovat varmasti kaikki muutkin. Kaikki ollaan onneksi erilaisia ja kokoisia, koita etsiä itsestäsi hyviä puolia ja koita keskittyä niihin äläkä niihin joista et pidä. Itsetunnon kehittyminen on elämän mittainen matka, varmasti kaikilla on asioita itsessään joista ei niin pidä, mutta niiden kanssa on vaan opittava elämään, ja hyväksyttävä itsensä sellaisena kuin on.

Kohta varmasti muutkin ystäväsi kasvavat roimasti pituutta lisää, ja saavat naisellisempia muotoja. Älä vertaa itseäsi muihin, vaan opettele pitämään itsestäsi. Minun mielestäni sinulla ei ole todellakaan liikaa painoa, ja muutenkin kuulostat aivan sopusuhtaiselta nuorelta naisenalulta. Itsensä vertaileminen muihin aiheuttaa vaan kateutta ja katkeruutta, kun taas ihminen joka on itsevarma ja sinut itsensä kanssa on aina kaunis, oli sitten minkä kokoinen/ikäinen tahansa :)

Moi! Jokainen kehittyy omaa tahtiaan. Ehkä sulla on naiseksi kehittyminen alkanut aiemmin kuin muilla joukkuetovereillasi? On ihan normaalia olla murrosiän kynnyksellä epävarma itsestään ja omasta kehostaan, mutta niin ovat varmasti kaikki muutkin. Kaikki ollaan onneksi erilaisia ja kokoisia, koita etsiä itsestäsi hyviä puolia ja koita keskittyä niihin äläkä niihin joista et pidä. Itsetunnon kehittyminen on elämän mittainen matka, varmasti kaikilla on asioita itsessään joista ei niin pidä, mutta niiden kanssa on vaan opittava elämään, ja hyväksyttävä itsensä sellaisena kuin on.

Kohta varmasti muutkin ystäväsi kasvavat roimasti pituutta lisää, ja saavat naisellisempia muotoja. Älä vertaa itseäsi muihin, vaan opettele pitämään itsestäsi. Minun mielestäni sinulla ei ole todellakaan liikaa painoa, ja muutenkin kuulostat aivan sopusuhtaiselta nuorelta naisenalulta. Itsensä vertaileminen muihin aiheuttaa vaan kateutta ja katkeruutta, kun taas ihminen joka on itsevarma ja sinut itsensä kanssa on aina kaunis, oli sitten minkä kokoinen/ikäinen tahansa :)

Moikkaa, oon siis tyttöskän vara, en päässyt kirjautumaan sisään, koska en muista salasanaani. kiitos infosta :D Pitäneen kokeilla ajatella jotain positiivistakin...,,, Mun ryhmässä oon sen takia pisin, koska melkein saman ikäinen (siis parisen viikkoa nuroempi) on sellainen, joka ei kasva, on siis toosii pienen kokoinen. Melkeimpä kääpiö. Ja melkein mun pituinen on 5lk, joten pari vuotta nuorempi.

[QUOTE="vieras";28789582]Miten 12v eksyy tällaiselle mammapalstalle?[/QUOTE]

Kuinka niin mammapalstalle XD En viittinyt alkaa iniseen mun äidillekkään...
Oon siis edelleen tyttöskän vara :D

Ei kukaan niistä muistakaan joukkuetovereista ole tyytyväinen itseensä, jos se yhtään lohduttaa. Nii se vain menee tuossa iässä ja myöhemminkin. Kaikkein lyhyin kadehtii pidempiä, hoikin on ehkä mielestään ihan liian laiha. Joku vikaa polviaan, joku silmiään ja kolmas häpeää nenäänsä. Murehtiminen ja oman peilikuvan arvostelu on siis hukkaan heitettyä aikaa. Muiden eleiden ja ilmeiden kadehtimisen sijaan kannattaa vain ihailla näitä piirteitä ja arvuutella, mikä itsessä on se juttu, jota joku muu katsoo ajatellen, että voi kun mullakin olis...

lopeta vertailu muihin tyttöihin ja keskity siihen mikä sussa on mahtavaa. Jokainen on saanut ominaisuutensa vanhemmiltaan, joten sulla todennäköisesti pitkät vanhemmat. Kun murrosikä alkaa saattaa arvostella itsessään omia piirteitään. Keskity esim. niihin kohteliaisuuksiin mitä saat muilta ihmisiltä ja saa niistä itsevarmuutta lisää.

[QUOTE="hei";28790379]lopeta vertailu muihin tyttöihin ja keskity siihen mikä sussa on mahtavaa. Jokainen on saanut ominaisuutensa vanhemmiltaan, joten sulla todennäköisesti pitkät vanhemmat. Kun murrosikä alkaa saattaa arvostella itsessään omia piirteitään. Keskity esim. niihin kohteliaisuuksiin mitä saat muilta ihmisiltä ja saa niistä itsevarmuutta lisää.[/QUOTE]

itseasiassa mulla on ihan normaalit vanhemmat! Ja oon itsekkin luokkani lyhyin. Muut on noin 160-170cm
Puhuin siis vain treeneistä. Oon sieltä myös vanhin, lukuun ottamatta minun ikäistäni, jolla on isoja ongelmia kasvamisessa. Se siis saattaa olla syy siihen, miksi olen pisin.
Kiitos neuvoista ;)

Yhteistyössä