S
SabrinaSabrina.
Vieras
Eli mä haluisin mahdollisimman paljon vikkejä, ja neuvoja huomiseen. Sillä me sovittii et nähdää pääkirjaston edessä, koska vien pari kirjaa dinne. Ja sit suunnitellaa jotai, ja tutustutaa. Et ei me kaikkee toisistsmme, mut hän on siis 15 ja mä 13. Ja tähän bälii et se MäOonCool, on mun entinen koulukaveri, ja et hänkin tapailee 15vee poikaa, ja on kans 13 vee. Eli siis hän on käyny tääl. Mut mut mun tilanne on erilaisempi. En oo ensinnäkäö kertonu tästä, vaan oon sanonu et meen ottaa aurinkoo, syömää jäätelöö, kävelee, ja sitten kirjastoon lukee ja kattoo et löytyyks mitäö kirjaa mitä haluun lainata. Mut sitten kysymyksii.
Eli tässä on kysumykset mihin sitten haluun vastauksii. Ja haluun et annatte rehellisisä vastauksia, kehituksi, mielipiteitä, suoraan sanomista. Et vastailkaa ditte vaa, tästä näin.
1. Onko sopiva ikäero?
2. Annanko hänen tehdä aloittamisen puhuessa?
3. Entä jos hön suutelee, ja suutelee nyt ekal kerral ja todella hyvin?
4. Mulla ei oo ehkäsyy, mut jos me mennää vaatteet päällö pukkariin harrastaa sitä, nii pystyykö raskauden estää myös vaatteet päällä eittei tulis biellä lasta?
5. Mistä meidän pitäis keskustella?
6. Mistä meidän pitäisi keskustella ensin?
7. Mistä ei saa sanoa ilman että toine loukkaantuu tai pahoittaa mielensä?
8. Laitanko hakuvettä sinne, ja täplä kuvioiset housut, lenkkarit, ja liilan topin, ja huulukiiltoo vai huulipunaa?
9. Saako pojalle esittää kysymyksiä, jos joo nii mitä kannattaa ja mitö ei?
10. Laitanko hiukset auki, ja parille pinnille, vai ponnarille vai miten?
11. Pitääkö pojan ehdottaa ennen tyttöä seksiä, jos haluas, muttei tyttö haluu esittää sellaista?
12. Sanonko että lempinimeni Sabrina, koska se kuulostaa hienommaöta nimeltä kuin mun nykyinen nimi?
13. Mitä jos poika ei tulekkaan, mjttei oo laittanu viestii siitä?
14. Mitö jos stalkkerit tulee sinne, ja kaappaa, ja raiskaa tai vastaavaa meille?
15. Mitä jos sillä on kavereita mukana?
16. Otanko varoiksi purjjaa mukaan, jos se polttaa tupakkaa ja tarjoo nii saa sit hengityksen pahan hakun pois?
17. Mitö jos hön kiertää kätensä hartioideni ympärille?
18. Mitä jos hän pitää kädestä, tai käsistäni kii?
19. Mitä jos hän kehuu hyvännäköisekdi tai kauniiksi?
20. Mitä mä teen ku jännitän liikaa?
21. Mä en saa antaa ekal kerral vaihtaa yhteystietoja, koska mutsi on aina mun exien kanssa tehnyt nii. Siis ex poikkiksien kanssa, mikä on todella fiksuu. Joten sanonko tän sille, ja ehdotan tapaamis päiviä että sovitaan aina jokaisella kerralla, ja varmistellaan netissä, ja tehdään netiii sellane oma ilmoitus taulu sinne?
22. Pitäiskö tivata saada ehkäsypillerit?
23. Siis mitä kokemuksii tei on näist?
24. Ootteko niitten kans viel, jotka ootte tavanneet.
Ja lopuksi, kiitos vastaajille jotka vastaavat kaikkiin järsetyksessä ja rehwllisesti. Miwluiten naiset!
Eli tässä on kysumykset mihin sitten haluun vastauksii. Ja haluun et annatte rehellisisä vastauksia, kehituksi, mielipiteitä, suoraan sanomista. Et vastailkaa ditte vaa, tästä näin.
1. Onko sopiva ikäero?
2. Annanko hänen tehdä aloittamisen puhuessa?
3. Entä jos hön suutelee, ja suutelee nyt ekal kerral ja todella hyvin?
4. Mulla ei oo ehkäsyy, mut jos me mennää vaatteet päällö pukkariin harrastaa sitä, nii pystyykö raskauden estää myös vaatteet päällä eittei tulis biellä lasta?
5. Mistä meidän pitäis keskustella?
6. Mistä meidän pitäisi keskustella ensin?
7. Mistä ei saa sanoa ilman että toine loukkaantuu tai pahoittaa mielensä?
8. Laitanko hakuvettä sinne, ja täplä kuvioiset housut, lenkkarit, ja liilan topin, ja huulukiiltoo vai huulipunaa?
9. Saako pojalle esittää kysymyksiä, jos joo nii mitä kannattaa ja mitö ei?
10. Laitanko hiukset auki, ja parille pinnille, vai ponnarille vai miten?
11. Pitääkö pojan ehdottaa ennen tyttöä seksiä, jos haluas, muttei tyttö haluu esittää sellaista?
12. Sanonko että lempinimeni Sabrina, koska se kuulostaa hienommaöta nimeltä kuin mun nykyinen nimi?
13. Mitä jos poika ei tulekkaan, mjttei oo laittanu viestii siitä?
14. Mitö jos stalkkerit tulee sinne, ja kaappaa, ja raiskaa tai vastaavaa meille?
15. Mitä jos sillä on kavereita mukana?
16. Otanko varoiksi purjjaa mukaan, jos se polttaa tupakkaa ja tarjoo nii saa sit hengityksen pahan hakun pois?
17. Mitö jos hön kiertää kätensä hartioideni ympärille?
18. Mitä jos hän pitää kädestä, tai käsistäni kii?
19. Mitä jos hän kehuu hyvännäköisekdi tai kauniiksi?
20. Mitä mä teen ku jännitän liikaa?
21. Mä en saa antaa ekal kerral vaihtaa yhteystietoja, koska mutsi on aina mun exien kanssa tehnyt nii. Siis ex poikkiksien kanssa, mikä on todella fiksuu. Joten sanonko tän sille, ja ehdotan tapaamis päiviä että sovitaan aina jokaisella kerralla, ja varmistellaan netissä, ja tehdään netiii sellane oma ilmoitus taulu sinne?
22. Pitäiskö tivata saada ehkäsypillerit?
23. Siis mitä kokemuksii tei on näist?
24. Ootteko niitten kans viel, jotka ootte tavanneet.
Ja lopuksi, kiitos vastaajille jotka vastaavat kaikkiin järsetyksessä ja rehwllisesti. Miwluiten naiset!