Möhkösfantti on kadonnut!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja anzu:
Tiedän ainoastaa, että hän on onnellinen muslimi Marokossa :)

näimpä.
Jota kukaan ei ole:
-kaapannut
-ryöstänyt
-pakottanut jne..

vaan on toiminut täysissä sielun ja ruumiin voimissa muuttaessaan sinne.

että nää ikävät ihmiset vois lopettaa sen vatvomisen ja juoruilun.

se on muuttanut ja that's it. Sen takia se ei suuremmin siitä muutostaan melua pitänyt

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:
Tai ainakin sanoo olevansa....
:/
Turha meidän on alkaa arvailemaan puhuuko hän totta. Aina pitää lähteä liikkeelle siitä oletuksesta, että ihminen on sitä mitä sanoo olevansa.
Vai pitäisikö minun alkaa sinun onnellisuuttasi kritisoimaan?

Minä en Möhkösfanttia tunne enkä osaa sanoa hänen muuttonsa motiiveista mitään, mutta sitä jaksan ihmetellä, miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että joku voi haluta asua muuallakin kuin Suomessa ja olla uskonnoltaan muutakin kuin kristitty?! Jokainen tehköön niin kuin parhaaksi näkee, kunhan on onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:

Minä en Möhkösfanttia tunne enkä osaa sanoa hänen muuttonsa motiiveista mitään, mutta sitä jaksan ihmetellä, miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että joku voi haluta asua muuallakin kuin Suomessa ja olla uskonnoltaan muutakin kuin kristitty?! Jokainen tehköön niin kuin parhaaksi näkee, kunhan on onnellinen.
Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun olen SolAngelin kanssa samoilla linjoilla :D
:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
hmmmmm... :/
vai marokkoon.

no niimpä. Täällä olisi sentään ollut sukulaiset ja ystävät turvana.
No jokainen valitsee itse, toivottavasti

no mutta eikös siellä ole miehen sukulaiset ja ystävät turvana. ja eiköhän fantti löydä sieltäkin uusia ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:

Ei sitä ole vaikea uskoa, että haluaa olla joku muu uin kristitty, mutta kun möhkösfantti oli nimenomaan tunnustava kristitty suomessa ollessaan, niin miksi olisi yhtäkkiä vaihtanut uskontoaan ja uskoaan?
MF perusti sen kristityt kerhonkin. Ikinä ei edes vihjannut epäilevänsä, että olisi väärässä uskossa ollessaan kristitty!
Mulle tuli mieleen, että poikaa piti viedä marokkoon sukulaisille näytille ja sitten ei päästetäkään takaisin. Mitä tekee äiti? Jää tietysti lapsensa luo.

Onpa taalla hassua sakkia. Heti, kun mainitaan sana Marokko ja muslimi, alkaa kuhina. Marokko on kaunis, maa, jossa varmasti voi viihtya hyvin, ja muslimikin voi olla onnellinen, omia aivojaan kayttava ihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Onpa taalla hassua sakkia. Heti, kun mainitaan sana Marokko ja muslimi, alkaa kuhina. Marokko on kaunis, maa, jossa varmasti voi viihtya hyvin, ja muslimikin voi olla onnellinen, omia aivojaan kayttava ihminen.

Mutta möhkösfantti olikin kristitty,ja sanon tämän ihan ilman kuhinoita tai kahinoita ja riidanhaastoa!

Mutta möhkösfantti olikin kristitty,ja sanon tämän ihan ilman kuhinoita tai kahinoita ja riidanhaastoa!

voihan sitä kristitty olla Marokossakin :)

Ja muslimin elämä Marokossa on 100x helpompaa, kun täällä kaikkien rakastamassamme kotosuomessa!

nimim. kokemusta on!

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Ois ollut kiva kuulla heidän pienen miehen kuulumisia. Jäikö siitä aivonkalvontulehduksesta mitään?

muistaakseni joku kerto täällä että poika on kuuro, mutta en tiedä onko aivokalvontulehduksella mitään tekemistä asian kanssa.

Yhteistyössä