M
mii
Vieras
miten modet on päässy /valittu hommaansa ja ovatko oikein palkallisia? millaset työvuorot, vai onko sellasia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ap hei, sulla on mun nikki! Mä olen käyttänyt miitä jo ainakin vuoden!
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ap hei, sulla on mun nikki! Mä olen käyttänyt miitä jo ainakin vuoden!
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ei saa palkkaa (paitsi paskaa niskaan ), työvuorot sillon ku sattuvat palstalle. Ylläpito valitsee.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ap hei, sulla on mun nikki! Mä olen käyttänyt miitä jo ainakin vuoden!
rekisteröidy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mii2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ap hei, sulla on mun nikki! Mä olen käyttänyt miitä jo ainakin vuoden!
rekisteröidy![]()
En ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja mii2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ap hei, sulla on mun nikki! Mä olen käyttänyt miitä jo ainakin vuoden!
rekisteröidy![]()
En ikinä.
älä sitten inise jos joku muukin harmaa käyttää samaa nimimerkkiä kuin sinä..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:täh? minä olen ap ja antakaa asian jo olla, ei liittyny mitenkä mun kyssäriin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:täh? minä olen ap ja antakaa asian jo olla, ei liittyny mitenkä mun kyssäriin...
Ei liittynytkään, mutta sun nikkiin liittyi. Sä sait jo vastauksen, mitä väliä jos muut jatkaa keskustelua? Ainahan nämä jutut rönsyilee.
Alkuperäinen kirjoittaja jhtc t7cc7:te kans revitte riitaa vaikka seinästä
Alkuperäinen kirjoittaja mii2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja mii2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ap hei, sulla on mun nikki! Mä olen käyttänyt miitä jo ainakin vuoden!
rekisteröidy![]()
En ikinä.
älä sitten inise jos joku muukin harmaa käyttää samaa nimimerkkiä kuin sinä..
En inise, sanoin reippaasti ja kohteliaasti. Oletko sä ap, vai miksi puutuit?
Alkuperäinen kirjoittaja mii2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Ap hei, sulla on mun nikki! Mä olen käyttänyt miitä jo ainakin vuoden!
rekisteröidy![]()
En ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ihan kun lukisi jakautuneen persoonallisuuden keskinäistä riitelyä![]()
Moi kaima. Mä olen ystävällismielinen mii. En halua tapella!Alkuperäinen kirjoittaja mii3:tappelu, tappelu, tappelu!
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ihan kun lukisi jakautuneen persoonallisuuden keskinäistä riitelyä![]()
niin,olisko taas milannan 29.s nikki käytössä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Ihan kun lukisi jakautuneen persoonallisuuden keskinäistä riitelyä![]()
niin,olisko taas milannan 29.s nikki käytössä![]()
![]()